خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون و کار آذربایجان شرقی:

حرمت کارگران حفظ شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۳۶

جمعی از مدیران منابع انسانی واحدهای تولیدی و صنعتی استان آذربایجان شرقی با مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دیدار کردند.

ایلنا: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی بر حفظ حرمت و کرامت کارگران در واحدهای تولیدی، صنعتی تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " میر احد حسینی " روز دوشنبه در دیدار با مدیران منابع انسانی واحدهای تولیدی و صنعتی استان آذربایجان شرقی از نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه واحدهای تولیدی یاد کرد و گفت: توجه جدی به جایگاه نیروی کار در عرصه تولید امری ضروری است.
وی نقش نیروی انسانی را در افزایش بهره وری یادآور شد و گفت: ارتباط مستقیم بین نیروی انسانی و بهره وری وجود دارد و نباید از اهمیت آن غافل شد.
" حسینی " آموزش را یکی ازراهکارهای موثر برای اهمیت دادن به منابع انسانی دانست و گفت: آموزش نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه پایدار در جهت پویایی سازمان به شمار می‌آید.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی بر اهمیت به کارگیری افراد در پست‌های تخصصی تاکید کرد و گفت: نقش نیروی انسانی از نیروی کار ساده به سرمایه انسانی ارتقاء یافته و در عصر کنونی پیشرفت تکنولوژی بدون تحولات نیروی انسانی فاقد کارآیی لازم خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز