خبرگزاری کار ایران

فرماندار اسکو:

ارتقاء و احداثدرمانگاه تخصصی در ایلخچی در اولویت قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۹۱

با مشارکت خیرین و مردم می‌توانیم مراکز بهداشتی را ارتقاء داده و دسترسی مردم به سلامت را افزایش بدهیم.

ایلنا: در نشست مشترک فرماندار اسکو با نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی تبریز وضعیت و شاخص بهداشتی و درمانی این شهرستان بررسی و راه کار‌های لازم در خصوص ارتقاء و استانداردسازی ان ارائه شد.
فرماندار اسکو در این نشست خواستار ارتقاء و احداثدرمانگاه تخصصی در ایلخچی شد و گفت: با توجه به افزایش جمعیت در این شهر و موقعیت آن به لحاظ قرار گرفتن در مسیر ترانزیت بین دو استان نیاز به افزایش خدمات بهداشتی در ایلخچی احساس شده و لازم است پایگاه دوم مرکز بهداشتی درمانی ایجاد شود.
آثری گفت: بتدریج تا دو سال آینده مشکل کمبود بهورز در بیمارستان اسکو و خانه‌های بهداشت مرتفع شده و شاخص‌های بهداشتی استاندارد سازی می‌شود.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم از آمادگی این دانشگاه جهت ایجاد درمانگاه در ایلخچی به صورت مشارکتی با خیرین سلامت خبر داد و افزود: با مشارکت خیرین و مردم می‌توانیم مراکز بهداشتی را ارتقاء داده و دسترسی مردم به سلامت را افزایش بدهیم.
تبریزی گفت: در صورتی که نصف هزینه ایجاد و تعمیرات خانه‌های بهداشتی توسط خیرین سلامت تامین شود بقیه هزینه‌های ان توسط دانشگاه علوم پزشکی پرداخت شده و شاهد افزایش شاخص‌های بهداشتی در روستا‌ها نیز خواهیم بود.
وی همچنین در خصوص بررسی استانداردسازی خدمات بهداشتی و درمانی گفت: از امروز اکیپ ویژه دانشگاه علوم پزشکی تبریز نسبت به بررسی وضعیت شاخص‌های بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان اسکو اعزام شده و نیازهای بهداشتی را احصاء می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز