خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

افت فشار گاز طبیعی در آذربایجان شرقی جدی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۸۹

مصرف گاز استان از مرز ۳۶ میلیون مترمکعب در روز عبور کرده است. / رعایت اصول صرفه‌جویی زمینه انتقال پایدار و مستمر گاز طبیعی در سراسر استان فراهم کرده و مشترکین گاز می‌توانند با به کارگیری راهکارهای ساده‌ای چون استفاده از لباس گرم و کاهش یک بخاری در منزل، نصب پرده‌های ضخیم کمک شایانی در کاهش مصرف گاز داشته باشند.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: با ورود موج جدید سرما در استان و افزایش چند برابری مصرف، توزیع جریان مستمر گاز را با بحران مواجه کرده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا ولی ا… دینی با بیان اینکه افت فشار گاز طبیعی در استان جدی است اظهار داشت: با تداوم این روند احتمال افت و قطع جریان گاز در برخی از مناطق استان اجتناب ناپذیر خواهد بود.
وی مصرف بهینه را تنها راه گریز از سرمای سخت زمستان به همراه جریان مستمر گاز عنوان کرد و گفت: رعایت اصول صرفه‌جویی زمینه انتقال پایدار و مستمر گاز طبیعی در سراسر استان فراهم کرده و مشترکین گاز می‌توانند با به کارگیری راهکارهای ساده‌ای چون استفاده از لباس گرم و کاهش یک بخاری در منزل، نصب پرده‌های ضخیم کمک شایانی در کاهش مصرف گاز داشته باشند.
وی با اعلام اینکه مصرف گاز استان از مرز ۳۶ میلیون مترمکعب در روز عبور کرده است افزود: میزان تولید گاز در کشور مشخص و میزان سهم گاز استان که از طریق خطوط انتقال گاز در ۳ محور اصلی تامین و در سطح استان توزیع می‌شود نیز معین می‌باشد، لذا مصرف بیش از این مقدار، قابل جبران نبوده و برای جلوگیری از افت فشار گاز در شبکه‌های توزیع سراسری استان، چاره‌ای جز محدودیت مصارف گاز ندارد.
دینی ضمن تاکید بر اطلاع رسانی کمبود جدی گاز در استان و لزوم مصرف بهینه توسط مصرف کنندگان این نعمت الهی با تاکید بر صرفه جویی هم استانی‌ها اظهار داشت: رعایت مصرف بهینه گاز توسط مردم فهیم منطقه و صرفه جویی این شرکت را در خدمات رسانی مطلوب به مردم شریف استان و جلوگیری ازبروزمشکلات مرتبط با بحران گاز یاری خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز