خبرگزاری کار ایران

تشکر کارگران و مستمری بگیران آذربایجان از مسئولان وزارت کار و تامین اجتماعی؛

یاشاسین، وزیر! یاشاسین، تامین اجتماعی!

کد خبر : ۱۴۳۶۰۳

در این طومار که به امضای نمایندگان تشکل‌های کارگری، انجمن‌های صنفی کارگری، شوراهای اسلامی کار، کانون کارگران بازنشسته، نمایندگان کارگران رسیده از اقدام شایسته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ارتباط با تصویب سبد کالا برای کلیه کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران قدردانی شده است.

ایلنا: جامعه کارگری آذربایجان شرقی با امضای طوماری از اقدام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ارتباط با تصویب اختصاص سبد کالا برای کلیه کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران قدردانی کردند.
به گزارش خبرنگار " ایلنا " در این طومار که به امضای نمایندگان تشکل‌های کارگری، انجمن‌های صنفی کارگری، شوراهای اسلامی کار، کانون کارگران بازنشسته و نمایندگان کارگری استان رسیده آمده است: حمایت و صیانت از نیروی کار و بازنشستگان وظیفه همه مسئولین و مقامات اجرایی و دستگاه های مسئول می‌باشد.

در ادامه آمده است: ما به عنوان خادمین جامعه شریف کارگری و بازنشستگان آذربایجان شرقی و کلانشهر صنعتی تبریز وظیفه خویش می‌دانیم از اقدامات شایسته و بایسته وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی جناب آقای دکتر علی ربیعی در ارتباط با تصویب سبد کالا برای کلیه کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران قدردانی نماییم.
در بخش دیگری از این بیانیه همچنین با اشاره به کمک مالی تامین اجتماعی برای هزینه‌های بیمه درمان تکمیلی و عمر گروهی بازنشستگان به مبلغ یک صد میلیارد تومان از آن به عنوان اقدامی ارزشمند در راستای حمایت و صیانت از این قشر و ارزش نهادن به مقام و جایگاه آنان در جامعه ایران اسلامی یاد کرده و تصریح شده است: از دولت تدبیر و امید و مسئولین انتظار داریم که این روند حمایتی و توجه به کارگران و بازنشستگان تداوم داشته باشد.
" کریم صادق زاده " عضو هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته کشور نیز گفت: خوشبختانه با تدبیر سریع جناب آقای دکتر ربیعی و برنامه ریز ی مناسب سبب شد تا سبد کالا برای جامعه کارگری و بازنشستگان نیز اختصاص یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز