خبرگزاری کار ایران

در تبریز اتفاق افتاد؛

کارگر شهرداری کیف وجه نقد و مدارک شخصی را به صاحب اصلی آن برگرداند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۵۹

به نظرمن مال دنیا در مقابل سلامت هیچ ارزشی ندارد. / تنها آرزوی آقای غلامی این کارگر شهرداری تبریز، سلامتی شهروندان خصوصا مادران می‌باشد. / انسان نبایدماهیت خود را در مقابل پول از دست بدهد.

ایلنا: در یک اقدام خداپسندانه توسط کارگر خدمات شهری منطقه ۲ شهرداری تبریز، کیف حاوی وجه نقد و مدارک مهم شخصی؛ به صاحب اصلی خود بازگردانده شد.
به گزارش " ایلنا "، " عادل غلامی قره بابا " از نیروهای خدمات شهری و تنظیف این منطقه به هنگام تنظیف حوزه کاری خود با یافتن کیف حاوی مدارک در جوی آب خیابان دانش، بلافاصله مسئولین مربوطه را در جریان گذاشت.
این کیف که حاوی مدارک مربوط به اتومبیل شخصی، عابر بانک، وجه نقد و چک بانکی به همراه مقدار قابل توجهی ارز بود با انجام صورتجلسه‌ای توسط خدمات شهری منطقه ۲ به صاحبش بازگردانده شد.
" عادل غلامی قره بابا " که از سال ۸۴ با قرارداد شرکتی در این منطقه مشغول انجام وظیفه می‌باشد در این خصوص گفت: طبق برنامه روزانه خود در حال تنظیف خیابان دانش بودم که متوجه کیفی در داخل جوی آب شدم با بررسی محتویات کیف و مدارک داخل آن بلافاصله مسئولین امر را در جریان گذاشتم.
وی در خصوص وسوسه شدن در مقابل عدم رساندن کیف به صاحب خود گفت: به نظرمن مال دنیا در مقابل سلامت هیچ ارزشی ندارد.
تنها آرزوی غلامی، سلامتی شهروندان خصوصا مادران می‌باشد و تأکید دارد: انسان نباید ماهیت خود را در مقابل پول از دست بدهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز