خبرگزاری کار ایران

هم دبیری برد هم شهرداری

تبریزی ها در فوتبال و فوتسال حریفان را قلع و قمع می کنند!

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۷۲

دبیری تبریز با این برد ۴۹ امتیازی شده و همچنان در صدر جدول لیگ بر‌تر فوتسال قرار دارد. / تیم شهرداری تبریز نیز با این پیروزی دلچسب با ۲۷ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار دارد.

ایلنا: تیم‌های دبیری و شهرداری تبریز از هفته بیستم پیکارهای لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های ایران در مصاف با حریفان تهرانی و قمی صاحب برتری شدند.
به گزارش " ایلنا " در بازی نخست عصر روز پنجشنبه در تبریز، ابتدا تیم دبیری این شهر در مصاف با میثاق تهران به برتری ۴ بر ۳ دست یافت تا همچنان به تنهایی در صدر جدول رده بندی باقی بماند.
در این دیدار که در سالن دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد، تیم دبیری در حالی که تا دقیقه ۳۱ بازی از میهمان خود سه بر یک عقب بود، در پایان توانست حریف خود را با حساب چهار بر سه شکست دهد.
برای تیم دبیری تبریز محمدرضا سنگ سفیدی، جواد اصغری مقدم، بهروز جعفری و فرهاد فخیم و برای میثاق تهران الیاس براتی، محسن فره‌مند و ابراهیم مسعود گلزنی کردند.
کار قضاوت این دیدار برعهده ابراهیم مسیبی به عنوان داور اول و زیاد فروتن به عنوان داور دوم بود.
تیم دبیری با این پیروزی با ۵۰ امتیاز به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار دارد.
ترکیب تیم دبیری در این دیدار شامل: جواد اصغری مقدم، فرهاد فخیم، بابک اکبری، وحید قاسمی، بهروز جعفری، نادر حنیفی، مرتضی فراهانی، رضا موثق، رشید قلی‌پور، محمد گلزاده، رشید قلی‌پور، امید ابراری نیا بود.
این دیدار به طور همزمان از شبکه‌های سهند و شبکه سراسری ورزش به صورت زنده پخش می‌شد.
در این دیدار وحید شمسایی بازیکن مربی تیم دبیری به علت دریافت کارت قرمز در دیدار قبلی در این مسابقه محروم بوده و بازی را از روی سکو دنبال می‌کرد.
دبیری در این دیدار از حریف خود عقب افتاده بود که در ادامه توانست از حریف تهرانیش پیشی بگیرد و برنده بازی شود.
گل اول تیم میثاق تهران را ابراهیم مسعودی با یک حرکت قیچی برگردان وارد دروازه ابراری نیا کرد.
دبیری تبریز با این برد ۴۹ امتیازی شده و همچنان در صدر جدول لیگ بر‌تر فوتسال قرار دارد، تیم گیتی پسند نیز در دیدار امروزش برابر پتروشیمی‌ماهشهر توانست ۴بر۱ شکست دهدبر این اساس دبیری با ۴۹ امتیاز اول و تیم‌های گیتی پسند وشهید منصوری با ۴۳ و۴۰ امتیاز در رده‌های دوم وسوم قرار دارند.
برد ۶ بر ۳ شهرداری تبریز برابر تندیس ماهان قم
در دیدار دوم این شهر نیز تیم‌های شهرداری تبریز و تندیس ماهان قم به مصاف هم رفتند که نماینده تبریز موفق شد با حساب ۶ بر ۳ حریف قمی خود را مغلوب نماید.
تیم شهرداری تبریز نیز با این پیروزی دلچسب با ۲۷ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز