خبرگزاری کار ایران

پزشکان و پیراپزشکان به روسناهای محروم سلماس رفتند

۶ هزار و ۲۰۰ نفرازاهالی روستاهای سلماس خدمات رایگان پزشکی دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۹۴

به مناسبت دهه فجر تیم BHC - U آذربایجانشرقی متشکل از ۲۵ نفر پزشکان متخصص، عمومی و دندانپزشک و کار‌شناسان پرستاری، مامائی، تغذیه، بهداشت محیط، روان‌شناس، تکنسین دارویی و اعضای راه انداز با تجهیزات کامل پزشکی ودارویی در روستاهای محروم شهرستان سلماس مستقر و به ارایه خدمات پرداختند.

ایلنا: در راستای ایجاد هماهنگی و افزایش آمادگی بین تیمهای BHC - Uاستانهای شمالغرب کشور، مانورمشترکی با حضور تیمهای استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در مناطق محروم روستایی سلماس برگزار شد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا " مسئول تیم BHC - U جمعیت هلال احمراستان آذربایجان شرقی اعزامی به سلماس گفت: به مناسبت دهه فجر تیم BHC - U استان آذربایجانشرقی متشکل از ۲۵ نفر پزشکان متخصص، عمومی و دندانپزشک و کار‌شناسان پرستاری، مامائی، تغذیه، بهداشت محیط، روان‌شناس، تکنسین دارویی و اعضای راه انداز با تجهیزات کامل پزشکی شامل تختهای معاینه، بستری، ژنیکولوژی و دستگاهای نوار قلبی، جنین یاب، سونوگرافی پرتابل، الکتوشوک قلبی، پالس اکسی متر و همچنین باکسهای مربوط به تجهیزات مصرفی از پیش آماده شده پرستاری، مامایی، بهداشت محیط به همراه دارودر دو مرحله در روستاهای محروم شهرستان سلماس استان آذربایجانغربی مستقر شدند.
" سعید کنعانی " ادامه داد: در طول ۳ روز استقرار این تیم بیش از یک هزار و ۷۳۰ مورد ویزیت و ۴ هزار و ۴۶۴ مورد خدمات پرستاری، مامائی، روان‌شناسی، تغذیه و دارویی رایگان به مراجعه کنندگان ارائه شد.
" کنعانی " افزود: همچنین مسابقات فرهنگی و ورزشی بین دانش آموزان روستا‌ها توسط گروه روان‌شناسی برگزار و به نفرات بر‌تر جوایزی از طرف تیم BHC - Uاستان آذربایجان شرقی اهداشد.
لازم به ذکر است که نظیر این مانور، مهر ماه سال جاری نیز با شرکت تیمهای زنجان، اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در مناطق محروم روستایی هشترود و مراغه بر گزار گردیده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز