خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

عدم پرداخت حقوق کارگران به علت بی‌تدبیری برخی از مسوولین بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۳۹

این وضعیت زیبنده مردمی نیست که با وجود فشار‌ها و تحریم‌های بسیار، از این انقلاب و نظام پشتیبانی کرده‌اند.

ایلنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: در دولت تدبیر و امید همه باید دست به دست هم بدهند و برخوردهای سلیقه‌ای کنار گذاشته شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا سعید شبستری خیابانی در مراسم بزرگداشت دهه فجر در مسجد امام حسین(ع) شهرک ارم تبریز، با بیان اینکه مردم ایران شایسته بهترین خدمات هستند، افزود: هرچقدر فاصله بین مسوولین و مردم کمتر شود به‌‌ همان نسبت دولت نیز موفق عمل خواهد کرد، لذا همه باید بدون توجه به سلایق سیاسی برای خدمت به مردم فعالیت کنند.
وی با اشاره به عدم پرداخت حقوق کارگران در برخی کارخانجات استان، گفت: امروز در این نظام مسوولین باید با تدبیر عمل کنند و اگر این اتفاقات افتاده است به علت بی‌تدبیری برخی از مسوولین بوده است.
شبستری افزود: این وضعیت زیبنده مردمی نیست که با وجود فشار‌ها و تحریم‌های بسیار، از این انقلاب و نظام پشتیبانی کرده‌اند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در زمان رژیم پهلوی همه صنایع کشور در سلطه مستشاران بود و ملت ایران تماشاگر بودند، ادامه داد: همچنین ترویج بی‌دینی و مسایل غیراخلاقی جزو برنامه‌های رژیم گذشته برای رسیدن به منافع خود بود.
شبستری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با وجود رهبری نستوه، تبدیل به انقلابی حماسی شد که دنیا را تکان داد و تغییر و تحولی بزرگ در دنیا ایجاد کرد.
وی افزود: با ظهور انقلاب اسلامی ایران و سیل حمایت مردم از معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، معادلات سیاسی دنیا تغییر کرد.
شبستری ادامه داد: دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های بسیاری برای سرنگونی نظام و انقلاب کرد؛ اما با همه توطئه‌ها امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف پیشرفت‌های بسیاری کرده‌ایم و نقش ایران در منطقه و جهان تاثیرگذار بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز