خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

خط سوم قطار شهری تبریز را ترکیه‌ای‌ها اجرا می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۴۱

اولین همایش بین المللی معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و همکاری‌های صنعتی ایران و ترکیه برگزار شد.

ایلنا: شهردار تبریز از معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری شهرداری تبریز به سرمایه گذاران ترکیه‌ای در اولین همایش بین المللی معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و همکاری‌های صنعتی ایران و ترکیه خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی گفت: در این همایش سه روزه که با حضور ۱۸ شهر و شهرداری از جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی شهرداری تبریز در قالب طرح‌ها و پروژه‌های متنوع و متعدد به سرمایه گذاران ترکیه‌ای ارایه و معرفی شد.
وی با مثبت ارزیابی کردن حضور شهرداری تبریز در این همایش خاطرنشان کرد: در این همایش چندین تفاهم نامه سرمایه گذاری میان مسوولان و مدیران شهرداری تبریز و سرمایه گذاران ترکیه‌ای به امضاء رسید که مهم‌ترین این تفاهم نامه‌ها، امضای تفاهم نامه اجرای خط سوم قطار شهری تبریز بود که میان طرف‌های ترک و مدیران شهرداری تبریز انجام گرفت.
نجفی در عین حال با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه تبریز در حوزه سرمایه گذاری بخش خصوصی ابراز امیدواری کرد در سایه برقراری و تقویت روابط تجاری، صنعتی، اقتصادی و سرمایه گذاری میان دو کشور ترکیه و ایران، به ویژه تبریز با سرمایه گذاران ترکیه‌ای زمینه برای افزایش حجم و سطح مبادلات تجاری و در کنار آن قراردادهای سرمایه گذاری مشترک بیش از گذشته فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز