خبرگزاری کار ایران

۴۳ پروژه توزیع نیروی برق تبریز به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۰۷

این پروژه‌ها با اعتباری نزدیک به ۱۰۰ میلیارد ریال همرمان با دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.

ایلنا: با حضور فرماندار شهرستان تبریز ۴۳ پروژه شرکت توزیع نیروی برق تبریز به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در مراسم افتتاح این پروژه‌ها گفت: این پروژه‌ها با اعتبار نزدیک به ۱۰۰ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.
افشین روشن میلانی با اشاره به روند پر شتاب بزرگ‌ترین پروژه مسکن مهر شمال غرب کشور در شهر سهند تصریح کرد: تامین برق ۳۹ پروژه مسکن مهر در فاز دو شهر جدید سهند با صرف اعتبار نزدیک به ۴۲ میلیارد ریال و همچنین تامین برق مسکن مهر اسکو با اعتبار ۸۵۶ میلیون ریال از اهم این پروژه‌ها به شمار می‌رود.
وی افزود: از دیگر پروژه‌های برق تبریز در دهه فجر امسال می‌توان به جابجایی بیش از هزار تیر از سطح معابر و اصلاح و ساماندهی برق ۱۵ روستا اشاره کرد.
روشن میلانی خاطرنشان کرد: برق تبریز در راستای توسعه و احداثشبکه برق در نقاط مختلف حوزه عملیاتی برق تبریز، نزدیک به ۲۲ میلیارد ریال هزینه کرده است که از عمده‌ترین این پروژه‌ها می‌توان به احداثخط فشار متوسط هوایی و زمینی دو مداره خروجی از پست فوق توزیع آذر اشاره کرد.
وی با تاکید بر اهمیت ورزش در افزایش بهره وری کارکنان تصریح کرد: مجموعه ورزشی برق تبریز نیز با بهینه سازی سالن موجود در امور برق ستارخان آماده استفاده شده است.
فرماندار تبریز: صنعت برق موتور محرکه توسعه در کشور است
همچنین در این مراسم فرماندار تبریز صنعت برق را موتور محرکه توسعه در کشور ارزیابی کرد و افزود: توسعه صنعت و کشاورزی بدون انرژی برق امکان پذیر نیست و همین نشانگر اهمیت صنعت برق است.
رحیم شهرتی فر با تاکید بر لزوم مصرف صحیح انرژی به خصوص برق در کشور اظهار داشت: اگربتوانیم به طور کامل از اسراف در مصرف انرژی جلوگیری کنیم می‌توانیم با امکانات موجود تمامی نیازهای کشور را برطرف کنیم.
وی با اشاره به توسعه شبکه‌های برق متناسب با زمان تشریح کرد: تلاش شبانه روزی کارکنان صنعت برق تمامی مراکز شهر و روستایی را از نعمت برق بهره‌مند ساخته و این نه فقط موجبات روشنایی بلکه قدم موثری در اصلاح فرهنگ عمومی و بهداشت بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز