خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و یکم لیگ بر‌تر فوتسال کشور؛

تیم دبیری تبریز در ساری به مصاف راه این شهر می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۵۹

تنها بردهای تیم راه ساری برابر تیم‌های تبریزی بوده است.

ایلنا: در هفته بیست و یکم لیگ بر‌تر فوتسال کشور تیم‌های صدرنشین و قعرنشین جدول این هفته دبیری تبریز در ساری به مصاف راه این شهر می‌رود.
به گزارش خبرنگار ایلنا تیم دبیری تبریز هفته گذشته در یک بازی سخت برابر میثاق تهران به پیروزی ۴ بر ۳ دست یافت. شاگردان وحید شمسایی در حالی به این پیروزی دست یافتند که تا دقیقه ۳۰ با دو گل از مه‌مان خود عقب بودند اما در ‌‌نهایت به برتری دست یافته و به صدرنشینی‌های خود تداوم بخشیدند.
تیم دبیری تبریز در پایان هفته بیستم با ۴۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.
تیم راه ساری از تیم‌های قدیمی لیگ بر‌تر بوده و در آستانه سقوط به رده پایین‌تر قرار دارد این تیم در رقابت‌های این فصل با ۸ امتیاز در قعر جدول قرار داشته و در بیست بازی خود تنها دو پیروزی کسب کرده است.
جالب اینکه تنها بردهای تیم راه ساری برابر تیم‌های تبریزی بوده است. راه ساری در خانه خود ۶ بر۴ تیم شهرداری تبریز را شکست داده و هفته گذشته در تبریز نیز ۲ بر ۱ هلال احمر آذربایجان‌شرقی را مغلوب کرد.
بازی تیم‌های دبیری تبریز با راه ساری روز جمعه ۲۵ بهمن در شهر ساری برگزار می‌شود. بازی رفت دو تیم با نتیجه ۶ بر ۲ به سود تیم دبیری تبریز خاتمه یافته بود.
تیم دبیری تبریز با ۸۹ گل زده همچنان بهترین خط حمله لیگ بر‌تر را به خود اختصاص داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز