خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

مجموعه فرهنگی آموزشی شهدای زینبیه و ثاراله میانه به زودی احداثمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۸۶

مقرر شده است بعد از تکمیل محتوایی طرح اولیه، پروژه فرهنگی آموزشی شهدای زینبیه و ثاراله که به صورت ائلمان(نماد) احداثخواهد شد به فراخوان عمومی گذاشته شود تا با بهترین نماد و سبک معماری در محل فعلی دبیرستان زینبیه میانه احداثشود.

ایلنا: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بر تسریع در احداثمجموعه فرهنگی آموزشی شهدای زینبیه و ثاراله میانه تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " جعفر پاشایی " در نشست مشترک مسئولین آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی و بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان و امام جمعه و فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه و مدیر آموزش و پرورش میانه ضمن قدردانی از برگزاری زیبا و با شکوه یادواره شهدای زینبیه و ثاراله گفت: مجموعه فرهنگی آموزشی شهدای زینبیه و ثاراله در انتقال ارزشهای دوران دفاع مقدس موثر خواهد بود و باید در احداثآن تسریع گردد.
مدیر کل آموزش و پرورش با اشاره به تاکیدات وزیر آموزش و پرورش افزود: از هر طریقی که ممکن است باید این یادمان به سرانجام برسد.
حجه الاسلام " حامدی " امام جمعه میانه نیز در این جلسه با اشاره به اینکه به دنبال ماندگاری سند مظلومیت شهدای زینبیه و ثاراله هستیم، افزود: فرصت‌ها را نباید از دست داد و باید در مدت زمان معین این مجموعه فرهنگی احداثگردد.
در این جلسه مدیر کل نوسازی مدارس استان و مدیر کل حفظ و نشر آثار دوران دفاع مقدس و سایر مسئولین و کار‌شناسان حاضر نقطه نظرات خود را در نحوه اجرای پروژه فرهنگی آموزشی به همراه موزه شهدای زینبیه و ثاراله ارائه نمودند.
گفتنی است: مقرر گردید بعد از تکمیل محتوایی طرح اولیه، پروژه فرهنگی آموزشی شهدای زینبیه و ثاراله که بصورت ائلمان(نماد) احداثخواهد شد به فراخوان عمومی گذاشته شود تا با بهترین نماد و سبک معماری در محل فعلی دبیرستان زینبیه میانه احداثشود.
لازم به ذکر است دبیرستان زینبیه و دبستان ثاراله میانه در ۱۲ بهمن سال ۶۵ مورد هجوم وحشیانه و بمباران هواپیماهای رژیم بعثی عرا ق قرار گرفت و ۳۸ تن از دانش آموزان بطور مظلومانه به شهادت رسیدند.
همه ساله در سالگرد شهادت این دانش آموزان یادواره شهدای زینبیه و ثاراله بصورت کشوری و یا بین المللی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز