خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

انجمن اولیاء و مربیان بستر مهم در حوزه آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۸۸

باید مسایل بین خانه و مدرسه حل شود چرا که با از بین بردن صورت مسئله خود مسئله حل نمی‌شود.

ایلنا: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تأکید کرد: باید از ظرفیت شورای انجمن اولیاء و مربیان استان به حد مطلوب استفاده شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا جعفر پاشایی در نشست شورای انجمن اولیاء و مربیان استان با اشاره به نقش کلیدی این انجمن در آموزش و پرورش گفت: باید از تجارب اولیای موفق و صاحب نظر در عرصه تعلیم و تربیت استفاده شود.
وی افزود: کسانی که تجربه موفق دارند به صحنه آمده و آموزش و پرورش را یاری نمایند.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در ادامه خطاب گروه انجمن اولیاء و مربیان گفت: آموزش خانواده را جدی بگیرید و در اولویت فعالیت‌ها قرار دهید.
وی اضافه کرد: باید مسایل بین خانه و مدرسه حل شود چرا که با از بین بردن صورت مسئله خود مسئله حل نمی‌شود.
پاشایی با اشاره به بعضی مشکلات در ارتباط بین خانه و مدرسه افزود بین آموزه‌های مدرسه و آموزه‌های خانواده دیواری بوجود آمده که باید این دیوار برداشته شود.
وی با بیان اینکه در راه پیشرفت و تعالی مشکلاتی وجود دارد گفت: با برنامه ریزی دقیق و منسجم بایستی بر شرایط سخت غلبه کرد که این مهم نیز با تصمیم و عزمی قوی امکان پذیر است.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در تعلیم و تربیت یک چراغ است که ما را راهنمایی می‌کند و آن هم چراغ تجربه است.
وی یادآور شد: ارتباط فکر با عمل باید جدی گرفته شود و الگوسازی در تربیت فرزندان با معرفی معلمان و اولیاء دانش آموزان موفق صورت پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز