خبرگزاری کار ایران

" داغلار " آمد به بازار؛

کارخانه بسته بندی عسل، در شهرک صنعتی مراغه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۹۴

محصولات این کارخانه با برند داغلار به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شود.

ایلنا: مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از آغاز به کار رسمی کارخانه بسته بندی عسل، «شیرین عسل طلایه» در شهرک صنعتی مراغه همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا، " ایاز برنو " با بیان اینکه احداثشرکت بسته بندی شیرین عسل طلایه مراغه درسال ۹۰ در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع وبا زیربنایی به وسعت ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع در۱۲ سالن دارای تجهیزات بسته بندی محصول عسل و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال بدون استفاده از تسهیلات بانکی احداثآغاز شده بود، گفت: این واحد تولیدی در پاییز سالجاری با ظرفیت فعلی روزانه ۵/۱ تن در روز و با اشتغال زایی ۱۸ نفر بطور مستقیم و ۹۰ نفر به طور غیر مستقیم به بهره برداری رسید.
برنو ظرفیت اسمی این کارخانه را بسته بندی ۳ تن عسل در روز ذکر کرد و گفت: درحال حاضر این واحد تولیدی با ظرفیت ۵/۱ تن در روز در بسته‌های ۳۰۰ گرمی تا ۳ کیلوگرمی بسته بندی فعالیت داشته و در این مدت کوتاه، ۱۵ تن محصول بسته بندی شده عسل به استان اربیل عراق صادر و بخش دیگرآن نیز بازارهای داخلی کشور را پوشش داده و برنامه‌هایی نیز برای بازاریابی و صادرات محصولات تولیدی این شرکت به کشورهای همسایه و حاشیه خلیج فارس در شرف انجام است.
وی گفت: برنامه این مدیریت ارتقاء کیفیت بسته بندی عسل جهت حضور در بازارهای جهانی بوده و در حال حاضر از ۱۳ هزارو ۴۰۳ تن عسل تولیدی آذربایجان شرقی نزدیک به ۵۰ درصد در واحدهای فرآوری، بسته بندی می‌شود.
علی حسین‌زاده مدیرعامل این شرکت نیز ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار و معرفی عسل دامنه‌های سهند با برند داغلار به بازارهای داخلی وجهانی را از اهداف اصلی راه اندازی این کارخانه ذکر کرد.
گفتنی است شهرستان مراغه با دارا بودن ۲۲۰ هزار کلنی زنبور عسل، سالانه با تولید ۲ هزارو ۳۷۰ تن عسل مقام اول استانی تولید این محصول را به خود اختصاص داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز