خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

شهرداری تبریز حرکت خود را برای تعیین تکلیف ۱۵ هزار پرونده ماده ۱۰۰ آغاز کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۹۷

تنها راه کاهش و حل مشکلات موجود شهری استقرار و اجرای قانون مدیریت واحد شهری است و مسوولان کشوری باید نسبت به تحقق این مطالبه به حق تلاش مضاعفی داشته باشند.

ایلنا: شهردار تبریز از عزم و خیز بلند شهرداری برای تعیین تکلیف و حل مشکلات اجرایی آرای ۱۵ هزار فقره پرونده ماده ۱۰۰ موجود در این مجموعه خبر داد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " صادق نجفی " با اشاره به برگزاری نشست مشترک مسوولان و قضات دیوان عدالت اداری، دادگستری استان و شهرداری تبریز آن را اقدام و حرکتی مثبت در راستای افزایش سطح همکاری، هماهنگی و تعامل بین بخشی عنوان کرد و گفت: در سایه برپایی این نشست مهم که در نوع خود بی‌سابقه، پربار و منتج به نتیجه عملی در راستای حل مشکلات چندین ساله بود، زمینه برای تعیین تکلیف سریع و ضربتی انبوهی از پرونده‌ها و آرای کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ که به دلایلی تاکنون اجرای آن‌ها با مشکلاتی مواجه بوده است فراهم خواهد شد.
شهردار تبریز افزود: تحقق واقعی و عملی عدالت اجتماعی، حفظ و احقاق متقابل حقوق شهروندی و شهرداری، گره گشایی از مشکلات چندین ساله در پرونده‌های ماده ۱۰۰ و ایجاد وحدت رویه در عمل و صدور آرا از مهم‌ترین نتایج این نشست به شمار می‌رود.
نجفی با تأکید بر لزوم عملی شدن و تحقق مدیریت واحد شهری در کشور با محوریت شهرداری‌ها افزود: تنها راه کاهش و حل مشکلات موجود شهری استقرار و اجرای قانون مدیریت واحد شهری است و مسوولان کشوری باید نسبت به تحقق این مطالبه به حق تلاش مضاعفی داشته باشند.
شهردار تبریزهمچنین از اقدام و تصمیم شهرداری تبریز برای ایجاد مدیریت هماهنگ شهری در این شهر به عنوان مقدمه استقرار مدیریت واحد خاطرنشان کرد: ما در تبریز موفق به اجرای مدیریت هماهنگ شهری شده‌ایم و این موفقیت در واقع تمرینی برای مدیریت واحد شهری است تا از این طریق زمینه برای کاهش مشکلات شهری از یک سو و تسریع و بهبود خدمات رسانی از سوی دیگر فراهم گردد.
وی در عین حال از تبریز به عنوان یکی از شهرهای مهاجرپذیر کشور یاد کرد و افزود: مهاجرپذیری تبریز طی دهه‌های اخیر باعثایجاد و افزایش معضل حاشیه نشینی در این شهر شده و این معضل مشکلات بسیاری را نیز سر راه مدیریت شهری تبریز قرار داده است.
نجفی در خاتمه ابراز امیدواری کرد در سایه برگزاری این نشست مشترک و عملی شدن توافقات حاصله از آن، امکان حل بخش قابل توجهی از مشکلات موجود در این بخش فراهم گردد.
همین گزارش حاکی است اولین نشست هم اندیشی دیوان عدالت اداری، دادگستری آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز برگزار شد
در این نشست راه‌های موثر در حل مشکلات مربوط به آرای کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری بررسی و در این خصوص تصمیم گیری و چاره اندیشی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز