خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره امور ایثارگران جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

راویان نور، در تربیت فرهنگی و اعتقادی جامعه به‌خصوص نسل جوان نقش مهمی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۱۵

نمایشگاه دستاوردهای سنگرسازان بی‌سنگر استان آذربایجان شرقی در مناطق عملیاتی جنوب کشور(طلائیه) برپا می‌شود.

ایلنا: رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: اهمیت جایگاه و نقش راویان نور در تربیت فرهنگی و اعتقادی جامعه بخصوص قشر نوجوان و جوان بسیار تاثیرگذار و آغاز حرکتی تحول آمیز در افراد به ویژه نسل انقلاب جامعه اسلامی است.
به گزارش خبرنگار ایلنا کریم شعبانی در نشست هماهنگی برای اعزام راویان نور سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به مناطق نبرد حق علیه باطل درجنوب کشور و برپایی نمایشگاه دستاوردهای سنگرسازان بی‌سنگر، گفت: این حرکت می‌تواند پایه‌های اعتقادی و فرهنگی قشر نوجوان و جوان جامعه را تقویت و آثار مثبت اخلاقی و سازنده‌ای در زندگی جوانان و نوجوانان داشته باشد و سازمان در راستای ایجاد بستری فرهنگی در آشنایی نسل انقلاب جامعه با تلاش‌های رزمندگان اسلام در دفاع از کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی، بخصوص تلاش ارزشمند و نستوه جهادگران، سنگرسازان بی‌سنگر در تمامی جبهه‌های حق علیه باطل همیشه پیشقدم بوده است. وی ادامه داد: نقش محوری و اساسی‌ترین نقش آشنایی نسل حاضر با تفکر، اندیشه و تلاش خستگی ناپذیر رزمندگان، بخصوص سنگرسازان بی‌سنگر در دوران دفاع مقدس را راویان و رزمندگان دفاع مقدس به عهده داشته و با انتخاب راویان پیشکسوت، تلاش می‌شود حقیقت ناب دفاع مقدس را به نسل جدید انتقال داده شود.
وی گفت: با برنامه ریزی‌های انجام یافته، تهیه آلبوم عکس، فیلم از کاروان‌های بازدید کننده از نمایشگاه دستاوردهای سنگرسازان بی‌سنگر استان آذربایجان شرقی به شیوه‌ای مناسب انجام و با هماهنگی‌های انجام یافته این نمایشگاه در موعد مقرر آماده بازدید خواهد بود.
گفتنی است هرساله تعدادی ازسنگرسازان بی‌سنگر ایام دفاع مقدس استان در قالب راویان نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور(طلائیه) مستقر و بازدیدکنندگان این مناطق را با تلاش‌های رزمندگان جهادی تیپ پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد سازندگی آذربایجان شرقی آشنا می‌سازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز