خبرگزاری کار ایران

کنگره بین المللی «زمین‌شناسی زمین لرزه» فردا در تبریز برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۴۵۹۴۱

این کنگره تخصصی همزمان با سی و دومین گردهمایی علوم زمین در تهران و ۱۱ شهر دیگر کشور، در تالار اندیشه ائل گلی تبریز برگزار می‌شود.

ایلنا: نخستین کنگره بین المللی تخصصی علوم زمین با رویکرد زمین‌شناسی زمین لرزه، زلزله‌شناسی، مهندسی زلزله و زمین ساخت از فردا به مدت سه روز در تبریز برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا رییس سازمان زمین‌شناسی شمال غرب کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: این کنگره تخصصی همزمان با سی و دومین گردهمایی علوم زمین در تهران و ۱۱ شهر دیگر کشور، در تالار اندیشه ائل گلی تبریز برگزار می‌شود.
«سیدمرتضی نیرومند اسکویی» افزود: در این کنگره تخصصی، دانشمندان سر‌شناس دنیا در عرصه علوم زمین از جمله متخصصان زمین‌شناسی دانشگاه‌ها و مراکز معتبر علمی انگلستان، ایتالیا، سویس و فرانسه به همراه پژوهشگران زمین‌شناسی کشورمان حضور خواهند داشت.
وی گفت: در طول برگزاری کنگره تخصصی زمین‌شناسی زمین لرزه در تبریز علاوه بر ارائه مقالات برگزیده داخلی و خارجی به صورت سخنرانی و پوستر، کارگاه‌های آموزشی مرتبط توسط مدرسان بین المللی برگزار خواهد شد.
به گفته رییس سازمان زمین‌شناسی شمال غرب کشور، شرکت کنندگان در این کنگره از گسله‌های زمین لرزه اهر و ورزقان و نیز گسل شمال تبریز بازدید صحرایی خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز