خبرگزاری کار ایران

شهرداری تبریز برای ترخیص واگن‌های مترو با ارز آزاد اعلام آمادگی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۰۸

هنوز امکان ترخیص واگن‌های خریداری شده به دلیل تحریم‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران فراهم نشده است.

ایلنا: شهردار تبریز از آمادگی مجموعه مدیریت شهری برای ترخیص واگن‌های مترو با ارز آزاد به منظور تسریع در راه اندازی فاز نخست این پروژه خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی گفت: علی رغم پی گیری‌های شهرداری و در کنار آن نمایندگان مردم در مجلس، هنوز امکان ترخیص واگن‌های خریداری شده به دلیل تحریم‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران فراهم نشده است.
وی افزود: حتی تلاش‌ها و پی گیری‌های نمایندگان مجلس برای تخصیص ارز از طریق بانک مرکزی نیز به دلیل نبود ارز به نتیجه نرسیده است.
شهردار تبریز با تأکید بر اینکه این آمادگی در شهرداری وجود دارد که خود رأسا و با خرید ارز آزاد نسبت به ترخیص واگن‌ها اقدام نماید خاطرنشان کرد: در صورت تصویب این موضوع از سوی شورای اسلامی شهر و نیز تأئید مصوبه قانونی توسط فرمانداری، شهرداری تبریز آمادگی لازم برای خرید ارز آزاد و ترخیص واگن‌ها را دارد.
وی در عین حال افزود: خوشبختانه مسیر فاز اول خط یک مترو تبریز کاملا به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است و در صورت ورود واگن‌ها این خط به بهره برداری خواهد رسید.
شهردار تبریز رفع مشکلات شهری را در گرو همکاری، مشارکت و پی گیری تمامی مسوولان شهری، استانی و ملی دانست و ابراز امیدواری کرد این همکاری‌ها افزایش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز