خبرگزاری کار ایران

رییس شبکه دامپزشکی تبریز:

۷۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد در تبریز کشف و ضبط شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۲۰

این کشف به دنبال دریافت گزارشات مردمی مبنی بر ورود و خروج مشکوک یک دستگاه خودروی یخچال‌دار به منزلی در یکی از مناطق تبریز صورت گرفت.

ایلنا: رییس شبکه دامپزشکی شهرستان تبریز گفت: بازرسان اکیپ نظارت بر بهداشت عمومی این شبکه موفق به کشف و ضبط ۷۰۰ کیلوگرم گوشت غیربهداشتی در یکی از مناطق تبریز شدند.
به گزارش خبرنگار ایلنا تقی‌زاده با بیان اینکه این کشف به دنبال دریافت گزارشات مردمی مبنی بر ورود و خروج مشکوک یک دستگاه خودروی یخچال‌دار به منزلی در یکی از مناطق تبریز صورت گرفت افزود: در همین راستا با هماهنگی مقام قضایی و اخذ مجوز ورود، نسبت به بازرسی منزل مورد نظر اقدام شد.
وی خاطرنشان کرد: در این بازرسی که با حضور موثر نیروی انتظامی صورت گرفت گوشت قرمز و چرخ کرده و نیز گوشت قطعه بندی شده مرغ که تماماً فاسد و در شرایط کاملاً غیر بهداشتی تهیه شده بود کشف و ضبط شد.
تقی‌زاده افزود:. فرد متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی شد تا حکم متناسب با تخلف صورت گرفت در راستای تهدید بهداشت عمومی جامعه برای وی صادر شود.
وی در پایان ضمن در خواست از شهروندان در خصوص تهیه فرآورده‌های خام دامی از مراکز تحت نظارت دامپزشکی گفت: شبکه دامپزشکی شهرستان تبریز از طریق شماره تلفن ۱۵۱۲به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص تخلفات بهداشتی فرآورده‌های دامی است تا اقدامات لازم در جهت حفظ و ارتقا بهداشت عمومی جامعه صورت پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز