خبرگزاری کار ایران

دو واحد تولیدی بخش کشاورزی، دردهستان تیل شبستر به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۸۹

این واحد‌ها شامل یک واحد گلخانه‌ای تولید سبزی و صیفی و یک واحد مرغداری بود که با بهره برداری از آن‌ها به ترتیب برای ۵ و ۹ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی صورت گرفته است.

ایلنا: سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شبستر از بهره برداری دو واحد تولیدی بخش کشاورزی، دردهستان تیل این شهرستان خبر اد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمود رحیمی عراقی با بیان اینکه این واحد‌ها شامل یک واحد گلخانه‌ای تولید سبزی و صیفی و یک واحد مرغداری بود افزود: واحد تولید محصولات گلخانه‌ای، درسطح ۳ هزار متر مربع احداثشده و ظرفیت تولید بالغ بر ۹۰ تن محصولات سبزی و صیفی در سال و اشتغالزائی مستقیم برای ۵ نفر را داراست.
وی میزان سرمایه گذاری جهت احداثاین طرح را مبلغ ۲ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از اعتبارات اجرای این طرح از طریق تسهیلات بانکی تامین شده است.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شبستر با اشاره به واحد مرغداری گوشتی مورد بهره برداری قرار گرفته در این شهرستان گفت: این واحد نیز با ظرفیت ۳۰ هزار قطعه و با اشتغالزایی مستقیم برای ۹ نفر، با سرمایه گذاری ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسیده که۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از اعتبار آن از محل تسهیلات بانکی تامین شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز