خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی پیشنها کرد؛

برگزاری اولین دوره مسابقات آزاد صنعت فرش!!

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۵۵

نشست روسای مراکز فنی وحرفه‌ای استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

ایلنا: مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی از ارایه پیشنهاد برگزاری اولین دوره مسابقات آزاد صنعت فرش خبر داد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " محمدرضا سیابانی " که در نشست روسای مراکز فنی وحرفه‌ای استان آذربایجان شرقی سخن می‌گفت با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات آزاد جوشکاری اظهار داشت: این نوع مسابقات برای اولین بار در کشور توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود که در این راستا پیشنهاد این اداره کل مبنی بر برگزاری اولین دوره مسابقات آزاد صنعت فرش ارایه شده است.
وی به برگزاری آزمون های اصناف ویژه مراجعین صنوف و اتحادیه‌ها اشاره کرد و گفت: طبق مکاتبه‌ای که با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای صورت گرفته است، این اداره کل اقدام به بازنگری در خصوص نحوه آزمونهای اصناف و نیز به روز رسانی تاییدیه‌های اصناف خواهد پرداخت.
" سیابانی " گفت: با پیشرفت هر روزه صنعت و تکنولوژی و نیاز مبرم صاحبان صنوف مبنی بر آشنایی با این فناوری‌ها لازم است که مسئولین اتحادیه‌ها نیز اهتمام لازم را در این خصوص داشته باشند.
وی افزود: برای نمونه با ورود خودروهایی با فناوری نو(انژکتور و تجهیزات کامپیوتری) به بازار این نیاز دیده می‌شود که مکانیک شاغل که در سالیان قبل این تاییدیه را دریافت کرده است در خصوص فناوریهای جدید صنعت خودرو مجددا ارزشیابی مهارتی صورت گیرد.
سیابانی با اشاره به مکاتباتی که با سازمان صنعت معدن و تجارت و روسای اتحادیه‌ها صورت گرفته است، افزود: مقرر شده مهارت‌ها از خوشه‌ها احصاء شده و کد بندی صورت گیرد.
وی افزود: بر همین اساس هر حوزه از صنوف مهارتهای مورد ارزشیابی خود را تفکیک شده به این اداره کل اعلام نمایند و از کلی گویی خودداری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز