خبرگزاری کار ایران

در ملاقات عمومی صورت گرفت:

رسیدگی به مشکلات ۷۰ شهروند تبریزی توسط شهردار تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۷۲

به منظور رسیدگی مستقیم و موثر به مشکلات شهروندان و نیز پاسخگویی عملی به خواسته‌ها و نیازهای مردم در امورات مرتبط با شهرداری تبریز و مناطق و سازمان‌های تابعه و در نتیجه تلاش برای ارتقای سطح رضایتمندی عمومی از خدمات شهرداری، ملاقات‌های مردمی مدیریت ارشد شهرداری به صورت مرتب برگزار می‌شود.

ایلنا: شهردار تبریز به درخواست‌های ۷۰ شهروند تبریزی رسیدگی و از مشکلات و مسائل مطرح شده توسط آنان با خبر شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در ملاقات عمومی امروز صبح خود با شهروندان تبریزی که در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شهرداری تشکیل شد ضمن رسیدگی به خواسته‌ها و مشکلات شهروندان مراجعه‌کننده، دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات و پاسخگویی سریع به خواسته‌های آنان را به مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌های تابعه شهرداری صادر کرد.
وی در حاشیه برپایی این نشست عمومی با اشاره به اهمیت رضایت شهروندان گفت: همه خادمین مردم در شهرداری تبریز تمام تلاش خود را بکار بسته‌اند تا رضایتمندی شهروندان را جلب کنند.
نجفی افزود: دیدارهای مردمی بایستی به صورتی برگزار شود تا به جای سرگردان کردن مردم، راهکارهای مناسب برای حل و فصل مشکلات و رفع موانع غیرضروری اتخاذ شود.
وی روانسازی و تسهیل امورات مردم را اصل مهم خدمات رسانی در شهرداری عنوان کرد و گفت: بهترین راهکار تبلیغ و جلب رضایت مردم، پاسخگویی به شهروندان و حل مشکلات آنان خواهد بود.
گفتنی است به منظور رسیدگی مستقیم و موثر به مشکلات شهروندان و نیز پاسخگویی عملی به خواسته‌ها و نیازهای مردم در امورات مرتبط با شهرداری تبریز و مناطق و سازمان‌های تابعه و در نتیجه تلاش برای ارتقای سطح رضایتمندی عمومی از خدمات شهرداری، ملاقات‌های مردمی مدیریت ارشد شهرداری به صورت مرتب برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز