خبرگزاری کار ایران

معاون جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی:

۱۸۹ میلیون دلاری محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۲۵

با توجه به ایجاد زمینه و فضای مطلوب توسط دولت تدبیر وامید در توسعه تعاملات بین المللی، امید است این امر بتواند با برنامه ریزی منسجم زمینه لازم برای رشد و گسترش صادرات محصولات کشاورزی و افزایش توان اقتصادی تولید کنندگان را فراهم آورد.

ایلنا: معاون برنامه ریزی و اموراقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از صادرات ۱۸۹ میلیون دلاری محصولات کشاورزی از این استان درده ماهه نخست سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اکبر فتحی در نشست تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: این صادرات به مقصد بازارهای ۲۷ کشور مختلف جهان از سوی صادرکنندگان استانی ارسال شده است.
وی گفت: محصول کشمش به وزن۴۰ هزار تن و ارزش ۹۶ میلیون دلار، ۵۱ درصد از مجموع محصولات صادراتی استان در بخش کشاورزی طی سالجاری را، به خود اختصاص داده است.
معاون برنامه ریزی و اموراقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه محصولات دامی به وزن ۲۰ هزار تن و ارزش ۳۰ میلیون دلار، نیز ۱۶ درصد از مجموع محصولات صادراتی این بخش را شامل شده است افزود: ارزش کل محصولات صادراتی بخش کشاورزی استان طی دی ماه سالجاری ۲۶ میلیون دلار بوده است.
وی اظهار امیدواری کرد با توجه به ایجاد زمینه و فضای مطلوب توسط دولت تدبیر وامید در توسعه تعاملات بین المللی، این امر بتواند با برنامه ریزی منسجم زمینه لازم برای رشد و گسترش صادرات محصولات کشاورزی و افزایش توان اقتصادی تولید کنندگان را فراهم آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز