خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

برگزاری جشنواره‌ فیلم فجر در تبریز موجب نشاط فرهنگی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۵۵

برگزاری همزمان این جشنواره در کشور موجب تقویت ذائقه‌ بصری سینماگران و بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان جهت الگوسازی برای جوانان شده است.

ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: برگزاری جشنوارهٔ فیلم فجر در تبریز موجب نشاط فرهنگی در ایام‌الله دهه فجر در سطح استان شد.
به گزارش ایلنا، «علی داننده» در آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر در تبریز، استقبال اصحاب سینما از این جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برگزاری همزمان این جشنواره در کشور موجب تقویت ذائقه‌ بصری سینماگران و بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان جهت الگوسازی برای جوانان شده است.
وی تاکید کرد: جشنواره‌ها به علت دارا بودن فضای آموزشی و تعاملی مناسب، موجب انتقال تجربیات و به تبع آن افزایش کیفیت آثار تولیدی می‌شوند.
داننده گفت: جشنواره‌ها منی‌توانند محل تجلی ذوق هنری هنرمندان باشند و حضور چشمگیر اصحاب و علاقمندان به سینما در جشنواره فیلم فجر نشان دهندهٔ موج و حرکتی پویا و ریشه‌دار توسط این جشنواره است.
وی افزوذ: این جشنواره علاوه بر ایجاد نشاط فرهنگی در جامعه و تحکیم و تعمیق جریان فیلمسازی مبتنی بر ارزش‌ها، می‌تواند تاثیرات فرهنگی ماندگاری را ایجاد نماید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد: برای تبلیغ و ترویج مفاهیم فرهنگی و اجتماعی هیچ ابزاری همطراز با هنر و گویا‌تر از این زبان فاخر نیست و فیلم نیز همانند بسیاری از جلوه‌های هنری از جایگاه و ماندگاری ویژه‌ای برخوردار است و این رسانه تصویری می‌تواند زمینه‌ساز انتقال مفاهیبم متعالی و رفیع فرهنگی باشد.
وی در پایان ذائقه و سلیقه مردم را دارای پیامی عمیق دانست و گفت: فیلمسازان و فیلمنامه نویسان باید بیش از پیش به محتوا توجه داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز