خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی خبر داد:

اعضای باند سرقت از مغازه‌های طلافروشی در آذربایجان شرقی دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۱۴

با اقدامات اطلاعاتی مشخص شد سرکرده باند فردی سابقه دار به هویت ˈر - الفˈ است و کارآگاهان با اخذ دستور قضایی نامبرده را دستگیر کردند.

ایلنا: جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از انهدام و دستگیری اعضای باند سارقان مغازه‌های طلا و نقره فروشی و کشف ۸۱ فقره سرقت در استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " اسماعیل اسماعیل‌زاده " در گفتگو خبرنگاران اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی مشخص شد سرکرده باند فردی سابقه دار به هویت ˈر - الفˈ است و کارآگاهان با اخذ دستور قضایی نامبرده را دستگیر کردند.
وی افزود: متهم در تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی پس از ارایه دلایل و مدارک اقرار کرد با همدستی شخصی به هویت ˈب - گˈ با تدوین نقشه قبلی و تهیه آلات مخصوص سرقت، شبانه از ساعت یک الی چهار بامداد اقدام به سرقت می‌کردند.
وی خاطرنشان کرد: سارقان از دو مغازه طلا فروشی مقدار دو کیلو و ۵۰۰ گرم طلا و یک فقره سرقت ناموفق نیز از یک طلا فروشی انجام داده و از مغازه نقره فروشی نیز به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال نقره، ۲۰ فقره از نمایشگاه‌ها، ۲۰فقره از مغازه‌های سوپر مارکت، ۱۲ فقره از مغازه‌های املاک، ۱۵ فقره از دفا‌تر خدماتی و ۱۰ فقره از سایر مغازه‌ها با همدستی یکدیگر سرقت کرده‌اند.
وی افزود: در این راستا یک نفر مالخر شناسایی و دستگیر شد و در بازرسی از منزل وی مقداری طلاجات بصورت سالم و مقداری نیز به صورت ذوب شده کشف و تمام نقره جات مسروقه و خودرو سواری سرقتی کشف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز