خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

عید امسال مقبره الشعرای تبریز چهره‌ای متفاوت به خود می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۱۶

از ۱۵ اسفند همانند سال‌های گذشته برنامه ریزی اساسی و جامعی برای پاکسازی، تنظیف و مناسب سازی شهر انجام خواهد شد و اقدامات گسترده‌ای را در این زمینه انجام خواهد داد.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: به همت مجموعه خدمات شهری و بسیج کلیه مناطق مقبره الشعرا عید امسال مجموعه تاریخی مقبره الشعرای تبریز میزبان میهمانان و گردشگران خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی افزود: با ورود شهرداری تبریز به موضوع احیا مجموعه فرهنگی تاریخی مقبره الشعرا و اهمیت آن، مدیریت شهری تمام سعی و تلاش خود را خواهد کرد تا عید امسال شهروندان و میهمانان شهر تبریز شاهد فضای متفاوت و زیبایی از این مجموعه ارزشمند باشند.
وی ادامه داد: با تشکیل ستاد ویژه‌ای متشکل از نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه و در یک طرح ضربتی کلیه عناصر بصری مزاحم حذف و در محیط نابسامان این مجموعه بهسازی و مناسب سازی لازم انجام خواهد شد.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: با حذف دیوارهای این مجموعه همراه با تنظیف و پاکسازی محیط و شستشو و رنگ آمیزی جداول و نیز چینش مناسب مبلمان این پارک و همچنین گل کاری و فضای سبز مناسب این مجموعه تاریخی چهره‌ای مناسب به خود خواهد گرفت.
وی در عین حال با اشاره به تشکیل ستاد استقبال از بهار در مجموعه شهرداری تبریز افزود: از ۱۵ اسفند همانند سال‌های گذشته برنامه ریزی اساسی و جامعی برای پاکسازی، تنظیف و مناسب سازی شهر انجام خواهد شد و اقدامات گسترده‌ای را در این زمینه انجام خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز