خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

دولت با محدودیت‌ها و مشکلات زیادی مواجه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۱۹

دولت، با حمایت و پشتیبانی مردم مشکلات را رفع می‌کند. / با قدردانی از تلاش‌های تقی خلفاپور، فرماندار پیشین میانه، اسماعیل حیدری آزاد را به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه منصوب شد.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت با محدودیت‌ها و مشکلات زیادی مواجه است.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده ظهر روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار میانه، اظهار داشت: امید دولت بعد از عنایت الهی، مردم است و اطمینان داریم که با حمایت و پشتیبانی مردم، مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر خواهیم گذاشت و برای سرافرازی بیشتر نظام جمهوری اسلامی تلاش خواهیم کرد.
وی افزود: پست‌ها و مسوولیت‌ها در نظام جمهوری اسلامی، امتحان الهی هستند و مهم این است که چقدر از این فرصت‌ها در جهت رضایت خلق خدا که‌‌ همان رضایت خداست استفاده کنیم.
جبارزاده با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه باعثاقتدار مسوولان نظام در عرصه‌های بین‌المللی می‌شود.
استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از خدمات و تلاش‌های خلفاپور، فرماندار پیشین میانه، اسماعیل حیدری آزاد را به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه معرفی کرد و گفت: دولت تدبیر و امید اراده کرده است تا کار‌ها را به صورت علمی و اصولی انجام دهد و اداره مجموعه وزارت کشور توسط نیروهای باسابقه این وزارتخانه نیز یکی از تدابیر دولت در این راستاست.
وی با اشاره به سوابق اجرایی فرماندار جدید میانه، اظهار داشت: شهرستان ویژه یعنی برخورداری از خدمات ویژه، بنابراین امیدواریم فرماندار جدید با استفاده از سوابق باارزش خود و با اختیارات بیشتر نسبت به دیگر فرمانداران، کارهای ویژه‌ای برای میانه انجام دهد.
جبارزاده همچنین فرماندار جدید را به اخلاق‌مداری در تمام امور، ایجاد وحدت، همدلی و محبت بین مسوولان شهرستان و رسیدگی به فقرا و محرومین توصیه کرد.
اسماعیل حیدری آزاد فرماندار جدید میانه هم در این مراسم با بیان اینکه برای خود هیچ افتخاری جز خدمت‌گزاری مردم قایل نیستم، گفت: امیدوارم با کمک و حمایت مسوولان استانی و شهرستانی و نمایندگان مجلس، در خدمت مردم غیرتمند میانه باشم و حسن اعتماد دولت تدبیر و امید را به شایستگی پاسخ دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز