خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی:

برای اولین بار در سالن سرپوشیده دوومیدانی تبریز رقابتهای دوومیدانی جایزه بزرگ برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۴۲

دوومیدانی رشته المپیکی در آذربایجانشرقی است.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: برای اولین بار در سالن سرپوشیده دوومیدانی تبریز رقابتهای دوومیدانی جایزه بزرگ برگزار می‌شود.
سید محمد شروین اسبقیان گفت: این رقابت‌ها بمناسبت قیام خونین ۲۹ بهمن مردم تبریز روز جمعه ۲ اسفند از ساعت ۱۱ الی ۱۴ در سالن سرپوشیده دوومیدانی شهید خسرو علی آبادی در ۶ ماده برگزار و به نفرات بر‌تر جوایز نقدی اهداء خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی با بیان اینکه دوومیدانی رشته المپیکی در آذربایجانشرقی به شمار می‌رود افزود: دوومیدانی آذربایجان شرقی در آسیا و المپیک حرفهای زیادی برای گفتن داشته و خواهد داشت.
اسبقیان خاطرنشان کرد: دوومیدانی آذربایجانشرقی همواره وزنه سنگینی برای ورزش کشور بوده و قهرمانان و دونده‌های نامی بزرگی را معرفی کرده است و استمرار آن باید ادامه داشته باشد و سیر صعودی رشد دوومیدانی آذربایجانشرقی ادامه دارد و نمونه بارز آن افتخارات سجاد هاشمی غزال تیزپای آذربایجانشرقی در آسیا و حضور در المپیک ۲۰ ۱۲ لندن و قهرمانی‌های دوومیدانی کاران استان در کشور است.
وی دوومیدانی را رشته پاکی و صداقت همراه با رقابت و جدال انسان با زمان دانست و گفت: دوومیدانی صحنه نبرد و جنگ با صدم ثانیه هاست و مادر تمامی رشته‌های ورزشی به جهت داشتن صداقت و پاکی است.
اسبقیان در خصوص وضعیت دوومیدانی آذربایجانشرقی گفت: با افتتاح پیست سرپوشیده دوومیدانی شهید خسرو علی آبادی تبریز اتفاقی بزرگ برای ورزش دوومیدانی آذربایجانشرقی و تبریز روی داده و از این پس ورزشکاران حتی در سرد‌ترین روزهای سال نیز می‌توانند به تمرینات خود ادامه دهند.
سالن دوومیدانی سرپوشیده شهید خسرو علی آبادی تبریز واقع در خیابان ابوریحان جنب اداره کل ورزش و جوانان استان مجموعه ورزشی سردار شهید باکری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز