خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی خبر داد:

ثبت نام نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان بر‌تر آذربایجان شرقی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۶۵

این جشنواره با هدف ترویج خلاقیت، نوآوری، توسعه فرهنگ کارآفرینی و ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات برگزار می‌شود. / ثبت نام از کارآفرینان تا تاریخ ۲۷ فروردین ۹۳ ادامه دارد و کارآفرینان می‌توانند مدارک و مستندات خود را از طریق سامانه کارآفرینان بر‌تر به نشانی www. karafarinanebarbar. ir ارائه و درج نمایند.

ایلنا: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی از ثبت نام نهمین جشنواره کارآفرینان بر‌تر این استان خبر داد.
میراحد حسینی به خبرنگار ایلنا گفت: این جشنواره با هدف ترویج خلاقیت، نوآوری، توسعه فرهنگ کارآفرینی و ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات برگزار می‌شود.
وی افزود: کارآفرینان استان می‌توانند با مراجعه به سامانه کارآفرینان بر‌تر به نشانی www. karafarinanebarbar. ir نسبت به نام نویسی و ارائه مستندات کارآفرینی خود از طریق این سامانه اقدام نمایند.
حسینی خاطرنشان کرد: کاربرگ‌های شرکت در جشنواره کارآفرینان بر‌تر در سامانه مذکور درج و در اختیار کارآفرینان قرار داده شده است.
وی ادامه داد: ثبت نام از کارآفرینان، به طور همزمان در سراسر کشور آغاز شده و تا تاریخ ۲۷ فروردین ۹۳ ادامه دارد و کارآفرینان می‌توانند مدارک و مستندات خود را از طریق این سامانه ارائه و درج نمایند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به مراحل بررسی شرایط متقاضیان افزود: کارآفرینان پس از ثبت نام و درج مشخصات و ارائه مدارک کارآفرینی خود از طریق سامانه کارآفرینان بر‌تر در مرحله اول مدارک و مستندات مربوطه توسط دبیرخانه کارآفرینان مستقردر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی مورد بررسی کار‌شناسی و امتیاز دهی قرار گرفته و پس از اعلام نظر توسط کارگروه هیت علمی و کمیته داوری و تائید اداره کل در مرحله استانی معرفی و مورد تجلیل قرار خواهد گرفت که انشاء الله شاهد درخشش کارآفرینان بر‌تر استان در جشنواره ملی خواهیم بود.
حسینی افزود: نفرات بر‌تر جشنواره استانی جهت شرکت در جشنواره ملی کارآفرینان که همزمان با روز ملی کارآفرینی برگزار خواهد شد معرفی خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز