خبرگزاری کار ایران

مصدوم گرفتار از پرتگاه‌های حوض طرلان ارتفاعات عون بن علی تبریز نجات یافت

کد خبر : ۱۴۷۵۶۶

فرد مصدوم به علت لغزیدن و سر خوردن در لای صخره‌ها گیر کرده بود که بعد ازر‌ها سازی و انتقال به مکان امن، جراحات سطحی دست و پایش توسط نجاتگران بصورت سرپایی پانسمان شد.

ایلنا: مصدوم گرفتار از پرتگاههای حوض طرلان ارتفاعات عون بن علی تبریز نجات داده شد.
به گزارش ایلنا فرمانده تیم تخصصی امداد ونجات کوهستان پایگاه عون بن علی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: نجاتگران تیم تخصصی امداد ونجات کوهستان این پایگاه صبح امروز در یک عملیات نفسگیر یک نفر مصدوم گیر کرده در پرتگاههای ارتفاعات حوض طرلان عون بن علی تبریز را نجات دادند.
سید علی سیدی افزود: در پی تماس نیروهای آتش نشانی مبنی بر گیر کردن فرد ی در پرتگاهی منتهی به دره‌ای مشهور به حوض طرلان، واقع در پشت زیارتگاه عون بن علی ونیاز به حضورتیمهای تخصصی جمعیت هلال احمر، نجاتگران تیم تخصصی امداد ونجات کوهستان پایگاه عون بن علی تبریزبه محل اعزام و با استفاده از عملیات راپل وفرود، اقدام به بالاکشی مصدوم با حمایت طناب کرده و نسبت به انتقال مصدوم به مکان امن اقدام نمودند.
وی ادامه داد: فرد مصدوم به علت لغزیدن و سر خوردن در لای صخره‌ها گیر کرده بود که بعد ازر‌ها سازی و انتقال به مکان امن، جراحات سطحی دست و پایش توسط نجاتگران بصورت سرپایی پانسمان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز