خبرگزاری کار ایران

جشنواره چهارم فروش فرش دستباف آذربایجان شرقی آغاز شد

کد خبر : ۱۴۷۸۲۰

جشنواره قالی با هدف معرفی هر چه بهتر قالی به عمومی مردم به ویژه جوانان تا ۲۲ اسفندماه برگزار می‌شود.

ایلنا: رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: چهارمین جشنواره فروش فرش دستباف آذربایجان شرقی همزمان با ۲۷ استان کشور با شعار «هر فروشگاه، یک نمایشگاه» تا ۲۲ اسفند سال جاری در سایه تبلیغات و اطلاع رسانی آغاز شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا علی سلیمانی با بیان اینکه بستر سازی برای تبلیغات هر چه بیشتر در این امر از سال ۱۳۸۹ با راه اندازی پورتال جشنواره شروع شده است افزود: در این خصوص تبلیغات مشارکت کنندگان با آرم و نشان و لیست خود مورد تاکید قرار گرفت.
وی ادامه داد: در کنار این اقدامات در جشنواره‌های اول تا سوم از طریق رسانه‌های دیداری و شنیداری نظیر صدا و سیما و مطبوعات استانی و کشوری نیز اقدام گردید و در حال حاضر با ورود به جشنواره چهارم بخش دیگری از اقدامات تبلیغی با روشهای ابتکاری شروع شده است.
دبیر کمیته فرش استان اظهار داشت: برنامه ریزی تبلیغات جشنواره جهارم فروش فرش دستباف برابر دستورالعمل در ستاد اجرایی به انجام رسیده و مقرر گردیده مشارکت کنندگان جشنواره متناسب با مقررات آن نسبت به فروش قالی اقدام نمایند.
وی هدف از برگزاری جشنواره قالی را معرفی هر چه بهتر قالی به عمومی مردم به ویژه جوانان عنوان کرد و گفت: در این جشنواره توجه به اصالت‌های فرش منطقه از جمله قالی پر رمز و راز و متنوع تبریز، قالی هندسی و خطوط شکسته و جادویی هریس، قالی قبای آذرشهر، قالی پرآورازه مشایخی سراب، قالی ایپک مراغه و قالی ماهی مرند که هر کدام به نوعی دارای برند ذاتی بوده و معرف قالی استان و کشور می‌باشند، مورد نظر بوده است.
سلیمانی گفت: از این نظر ضمن درج لیست مشارکت کنندگان در پرتال جشنواره فروش فرش دستباف تحت عنوان WWW. CARPETFESTIVAL. COM، سایت مرکز ملی فرش WWW. INCC. IR نیز از طریق رسانه‌های مختلف تبلیغ و اطلاع رسانی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد تولیدات قالی در داخل کشور به فروش می‌رسد، گفت: با توجه به این مسئله توجه به تبلیغات در این حوزه ضروری به نظر می‌رسد.
سلیمانی خاطرنشان کرد: برابر تصمیمات و متناسب با مناطق مختلف فروشندگان باید با ۵ درصد تخفیف نسبت به فروش قالی‌های خود اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز