خبرگزاری کار ایران

تیم بسکتبال مانیزان کرمانشاه مقابل شهرداری تبریز به پیروزی رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۲۱

شهرداری تبریز پس از هفت پیروزی متوالی در لیگ دسته یک بسکتبال طعم تلخ شکست را چشید.

ایلنا: در آغاز هفته نوزدهم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم مانیزان کرمانشاه عصر روز جمعه در دیداری حساس و نفس گیر مقابل شهرداری تبریز یکی از تیم‌های مدعی این رقابت‌ها، صاحب برتری شد تا شهرداری تبریز پس از ۷ برد طعم تلخ شکست را بچشد.
به گزارش ایلنا تیم‌های بسکتبال مانیزان کرمانشاه و شهرداری تبریز در سرسرای تختی کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم مانیزان موفق شد با حساب ˈ ۷۱ بر ۶۵ ˈ به برتری برسد.
در این مسابقه حساس دو تیم از‌‌ همان ابتدا به دنبال پیشی گرفتن از حریف خود بودند و سعی داشتند با پرتاب‌های سه امتیازی از رقیب فاصله بگیرند که همین امر سبب شد تا امتیازهای آن‌ها تقریبا مساوی پیش برود.
در اوایل کوار‌تر چهارم بود که بازیکنان مانیزان توانستند با کنترل بازیکنان حریف و همچنین پرتاب‌های دقیق‌تر از شهرداری جلو بیفتند تا در آستانه یک پیروزی شیرین و دلچسب قرار گیرند.
میزبان مسابقه تا پایان توانست برتری خود را حفظ کند و در ‌‌نهایت با شش امتیاز اختلاف حریف قدرتمند خود را با شکست بدرقه کند.
تیم شهرداری نیز با ۳۰ امتیاز و یک پله سقوط در رده چهارم ایستاد و تیم مانیزان با این پیروزی توانست ۲۸ امتیازی شود و با یک پله صعود در مکان ششم قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز