خبرگزاری کار ایران

حضور موفق دانشگاه تبریز در ششمین جشنواره ملی حرکت

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۰۴

از دانشگاه تبریز در این جشنواره نشریه(افق دامپروری) انجمن علمی علوم دامی دانشکده کشاورزی عنوان نشریه برگزیده، محسن کوشافر عنوان کار‌شناس برگزیده، همچنین انجمن علمی فنی مهندسی برق و کامپیو‌تر در زمینه آموزش و انجمن علمی دامپزشکی در حوزه ترویج عنوان قابل تقدیر را دریافت کردند.

ایلنا: دانشگاه تبریز در ششمین جشنواره ملی حرکت با کسب ۵ مقام در میان دانشگاه‌های سطح کشورحضوری درخشان داشت.
به گزارش ایلنا، در اختتامیه ششمین جشنواره ملی حرکت که با حضور معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، مدیران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و جمعی از رؤسا و معاونین فرهنگی دانشگاه‌های کشور سراسر کشور برگزار شد، محمدرضا حسین‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز، عنوان برگزیده ششمین جشنواره ملی حرکت را به دست آورد و لوح تقدیر دکتر رضا فرجی دانا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری را دریافت کرد.
در بخشی از این لوح سپاس آمده است: دانشگاه و دانشجو در بطن خود، متضمن پویش و بالندگی و جوشش و کوشش است. آنگاه که علمی بر دانسته‌های پیشین علاوه می‌گردد و طرحی نو در انداخته شده و افقی نوین فراروی جوان دانشجو گشوده می‌شود و ذهن و عقل و دل و هوشی به جنبش در می‌آید، نمایی زیبا و تحسین برانگیز از تحول و نو شوندگی دم به دم جلوه گر می‌گردد. اینک مایه خرسندی است که به بهانه برگزاری ششمین جشنواره ملی حرکت، مجالی فراهم آمده است تا مراتب سپاس و تقدیر خود را تقدیم شما کنم. بدون شک ثبات و امنیت و رفاه و توسعه و عزت آینده کشور عزیزمان در گرو حرکت و پویش عالمانه و متعهدانه کنونی شماست.
بنا به این گزارش، در این جشنواره نشریه(افق دامپروری) انجمن علمی علوم دامی دانشکده کشاورزی به عنوان نشریه برگزیده و محسن کوشافر به عنوان کار‌شناس برگزیده انتخاب و لوح تقدیر دکتر رضا فرجی دانا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری را از آن خود کردند.
همچنین انجمن علمی فنی مهندسی برق و کامپیو‌تر در زمینه آموزش و انجمن علمی دامپزشکی در حوزه ترویج عنوان قابل تقدیر را دریافت و لوح تقدیر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور را به دست آوردند.
بر اساس این گزارش، ششمین جشنواره ملی حرکت در گروه‌های پنج گانه علوم پایه، فنی مهندسی، هنر و معماری، علوم کشاورزی و دامی و علوم انسانی و در محورهای پژوهشی، آموزشی، مسابقات علمی و فناوری، ابتکار، نوآوری، تألیف و ترجمه کتاب، فعالیت‌های ترویجی، اختراع، نشریات علمی، کارآفرینی با هدف نمایه‌سازی آثار، تولیدات و دستاوردهای انجمن‌‌های علمی در دانشگاه‌ها، مدیریت دانش و منابع اطلاعاتی تولید شده در انجمن‌های علمی دانشجویی، شناسایی، معرفی و تقدیر از انجمن‌های علمی دانشجویی برگزیده در عرصه‌های آموزشی، ترویجی، پژوهشی، فناوری، اختراع و ابتکار و ایجاد فن‌بازار و نمایشگاه دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجویی در کنار صنایع به منظور تقویت پیوند‌ها میان صنعت، جامعه و دانشگاه و تلاش به منظور فرهنگ‌سازی در این مسیر با حضور بیش از ۷۰ دانشگاه از سراسر کشور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
یادآور می‌شود: در حال حاضر ۶۴ انجمن علمی دانشجویی در این دانشگاه در رشته‌های عمده تحصیلی به فعالیت‌های علمی مشغول هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز