خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

برگزاری مناسب لیگ قهرمانان آسیا مایه آبروی نظام و آذربایجان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۰۶

پرهیز از بخشی نگری را لازمه میزبانی باشکوه تبریز در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا است.

ایلنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: برگزاری مناسب و بدون مشکل لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در تبریز مایه آبروی نظام و آذربایجان است.
به گزارش خبرنگار ایلنا سعید شبستری خیابانی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری فوتبال باشگاه‌های آسیا در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز افزود: باید تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی تلاش خود را برای برگزاری بهتر و مطلوب‌تر سه بازی تیم تراکتورسازی با رقبای خارجی در لیگ آسیا را انجام دهند.
وی اظهار داشت: هماهنگی، تعامل و همکاری باید در سرلوحه فعالیت‌های مختلف در بخش‌های عمرانی، زیباسازی، خدماتی، مخابراتی و زیربنائی برای آماده سازی ورزشگاه یادگار امام(ره) قرار بگیرد چرا که در صورت تفاهم و همکاری می‌توان میزبانی آبرومندانه برای این رقابت‌ها شد.
شبستری خیابانی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری و فرمانداری تبریز، شرکت مخابرات، برق منطقه‌ای و سایر ارگان‌های مرتبط، یادآوری کرد: البته تعدادی از نهاد‌ها از جمله میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون آنگونه که انتظار می‌رفت در این عرصه وارد نشده‌اند.
وی گفت: جلب و جذب میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی یکی از مزیت‌های مهم برگزاری مسابقات بین المللی به ویژه در رشته فوتبال است که باید نهادهای ذیربط در این زمینه بیش از پیش وارد عرصه شوند.
شبستری خیابانی با بیان اینکه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بهترین فرصت برای معرفی جمهوری اسلامی و قابلیت‌های مختلف آذربایجان در بخش‌های گوناگون است، گفت: باید با ایجاد فضای صمیمی و تسهیل در امور مربوط به میهمانان خارجی زمینه و بسترهای لازم برای معرفی مناسب ایران و آذربایجان را فراهم کنیم.
وی پرهیز از بخشی نگری را لازمه میزبانی باشکوه تبریز در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا عنوان کرد و افزود: دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای باید با فرهنگ سازی مناسب شرایط لازم و کافی برای حضور مودبانه و بدون حاشیه تماشاگران در ورزشگاه را فراهم کنند.
همین گزارش حاکی است جلسه هماهنگی ستاد برگزاری فوتبال باشگاه‌های آسیا در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز با اعضای مسئول برگزار شد.
در این جلسه دستگاه‌های مختلف و مسوولان کمیته‌های چهارگانه ستاد برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گزارشاتی از عملکرد خود ارایه کردند.
لازم به ذکر است تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با تیم‌های الاتحاد عربستان، العین امارات و لخویا قطر در گروه سی c قرار دارد.
این تیم روز چهارشنبه هفتم اسفند ساعت ۱۶ در تبریز میزبان الاتحاد عربستان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز