خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز:

۶۰ هزار بلیت برای بازی تراکتور با الاتحاد آماده فروش در روز مسابقه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۱۵

برای تماشاگران این بازی پرچم مقدس ایران را در نظر گرفته‌ایم ودر لحظه ورورد به تماشگران تحویل داده خواهد شد.

ایلنا: مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: برای بازی با الاتحاد عربستان۶۰ هزار بلیت آماده فروش هستند ودر روز بازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز بصورت کاغذی به فروش می‌رسد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سردار نظمی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری فوتبال باشگاه‌های آسیا در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز گفت: برای تماشاگران این بازی پرچم مقدس ایران را در نظر گرفته‌ایم ودر لحظه ورورد به تماشگران تحویل داده خواهد شد
وی به اقدامات باشگاه تراکتورسازی در این بازی‌ها پرداخت و با اشاره به برنامه ورود میهمانان به شهر تبریز گفت: بخشی از میهمانان امروز وارد شهر تبریز می‌شوند ولی تیم الاتحاد روز سه شنبه وارد شهر تبریز خواهند شد.
نظمی در مورد بنر‌های تبلیغاتی بازی‌ها در سطح شهر گفت: از فردا در تمامی نقاط شهر تبریز بنر‌های تبلیغاتی نصب خواهند شد تا تماشگران فهیم تبریز در مورد الزمات ورزشگاه مطلع شوند.
همین گزارش حاکی است جلسه هماهنگی ستاد برگزاری فوتبال باشگاه‌های آسیا در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز با اعضای مسئول برگزار شد.
در این جلسه دستگاه‌های مختلف و مسوولان کمیته‌های چهارگانه ستاد برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گزارشاتی از عملکرد خود ارایه کردند.
لازم به ذکر است تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با تیم‌های الاتحاد عربستان، العین امارات و لخویا قطر در گروه سی c قرار دارد.
این تیم روز چهارشنبه هفتم اسفند ساعت ۱۶ در تبریز میزبان الاتحاد عربستان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز