خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

اولویت بندی و زمانبندی پروژه‌ها ویژگی بودجه سال ۹۳ شهرداری تبریز است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۱۲

با طرح‌های ارائه شده ارزش افزوده در شهر ایجاد می‌شود و پروژه‌هایی از قبیل تراموای شهری، ساماندهی حاشیه نشینان، احیای میدان صاحب الامر، میدان بزرگ ساعت، آزادسازی ارک، اتوبان ولایت و برخی تقاطع غیر همسطح و چندین طرح بزرگ باعثخواهد شد تحول جدی در شهر تبریز ایجاد شود.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: ویژگی مهم طرح‌های عمرانی بزرگی که در سال ۹۳ اجرا خواهد شد اولویت بندی و زمان بندی است که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی با بیان اینکه پروژه‌هایی که در برنامه‌های عمرانی سال ۹۳ ذکر شده، متحول کننده و تاثیر گذار خواهند بود افزود: اعضای شورای شهر می‌توانند نظرات و پیشنهادات اجرایی خود را با در نظر گرفتن بودجه شهرداری تبریز اعلام نمایند.
وی برنامه و مطالعه علمی طرح‌های ارائه شده را مهم و از ویژگی‌های بودجه ۹۳ خواند و گفت: اولویت کارهای عمرانی در تبریز را پروژه‌های ناتمام است.
شهردار تبریز افزود: برخی از طرحهای ارائه شده در برنامه سالهای گذشته نیز آمده بود که با گذشت زمان، همچنان مسکوت مانده و این پروژه نیز حدالمقدور در اولویت قرار گرفته‌اند.
نجفی با اشاره به زمانبندی‌های صورت گرفته در مورد هر یک از پروژه‌های در دست اقدام سال ۹۳ تاکید کرد: قرار ما انجام کار‌ها به صورت علمی و با مطالعه است و ضمن پرهیز از تصمیمات ناگهانی سعی شده است در اجرای پروژه‌ها نسبت به حجم انجام کار از یک تا حداکثر سه سال زمانبندی در نظر گرفته شود.
شهردار تبریز در عین حال کمک و همیاری شورای اسلامی شهر تبریز را خواستار شد و افزود: با طرح‌های ارائه شده ارزش افزوده در شهر ایجاد می‌شود و پروژه‌هایی از قبیل تراموای شهری، ساماندهی حاشیه نشینان، احیای میدان صاحب الامر، میدان بزرگ ساعت، آزادسازی ارک، اتوبان ولایت و برخی تقاطع غیر همسطح و چندین طرح بزرگ باعثخواهد شد تحول جدی در شهر تبریز ایجاد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز