خبرگزاری کار ایران

بیش از ۲۷ میلیون لیتر انواع مواد سوختی بین کشاورزان میانه توزیع شد

کد خبر : ۱۴۸۳۸۰

خدمات رسانی مطلوب وموثر به کشاورزان و روستائیان سطح شهرستان، با ایجاد تعامل بین اتحادیه و شرکت‌های تعاونی روستائی حاصل آمده است.

ایلنا: رئیس اداره تعاونی روستائی شهرستان میانه گفت: در نه ماهه سالجاری، تهیه و توزیع بیش از ۲۷ میلیون لیتر انواع مواد سوختی مورد نیاز بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان توسط این اداره انجام پذیرفته است.
به گزارش خبرنگار ایلنا جعفر صالحی با بیان اینکه همچنین طی این مدت نسبت به تولید ۲هزار و۹۵ تن بذر اصلاح شده گندم در طبقه مادری و گواهی شده، تهیه و توزیع مقدار ۳هزار ویکصد و۳۳ تن انواع کود شیمیایی اقدام شده است افزود: خرید توافقی ۷ هزار ویکصد و۸۷ تن انواع محصولات کشاورزی و تهیه و توزیع یکهزار و۴۷۰ تن انواع نهاده‌های دامی شامل سبوس و کنسانتره از دیگر اقدامات لازم صورت گرفته توسط تعاونی روستایی این شهرستان در این مدت است.
وی خاطرنشان کرد: اجرای سیستم یکپارچه مالی سیترا در سطح اتحادیه و شرکت‌های تعاونی روستائی و نظام صنفی، حسابرسی سالیانه و عملیاتی در کنار برگزاری مجامع عمومی اتحادیه و شرکت‌های تعاونی روستائی از دیگر فعالیت‌های این اداره طی نه ماهه سال جاری بوده است.
رئیس اداره تعاون روستائی شهرستان میانه تصریح کرد: خدمات رسانی مطلوب و موثر به کشاورزان و روستائیان سطح شهرستان، با ایجاد تعامل بین اتحادیه و شرکت‌های تعاونی روستائی حاصل آمده است.
لازم به ذکر است شهرستان میانه با دارا بودن یک اتحادیه و ۲۶ شرکت تعاونی روستائی و یک نظام صنفی در مجموع بیش از ۲۲ هزار نفر عضو را تحت پوشش قرارداده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز