خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های هفته احسان و نیکوکاری در آذربایجان شرقی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۰۶

هفته احسان و نیکوکاری با شعار توانمند سازی خانواده‌ها با حضور پر نشاط نیکوکاران از ۱۴ تا ۱۶ اسفند ماه سال جاری به اجرا در خواهد آمد.

ایلنا: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی، برنامه‌های هفته احسان و نیکوکاری را در این استان اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین دشتی با بیان اینکه برنامه‌های هفته احسان و نیکوکاری با شعار توانمند سازی خانواده‌ها با حضور پر نشاط نیکوکاران از ۱۴ تا ۱۶ اسفند ماه سال جاری به اجرا در می‌آیدگفت: به مناسبت ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، کارکنان خدوم این نهاد در اولین روز این هفته با حضرت آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و نیز اسماعیل جبار‌زاده استاندار آذربایجان شرقی دیدار می‌کنند.
وی تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش، صداو سیما، سازمان دانش آموزی و نیروی مقاومت بسیج در برگزاری هر چه باشکوه‌تر هفته احسان و نیکوکاری مشارکت می‌کنند.
دشتی یادآور شد: پایگاههای مدارس در ۱۴ اسفند، کمیته امداد و نیروی مقامت بسیج در ۱۵ اسفند و پایگاههای مستقر در نماز جمعه و مسیرهای پیاده روی آن در ۱۶ اسفند آماده جمع آوری کمک‌های مردم نوعدوست استان است.
وی با بیان اینکه۲۱۰ پایگاه این نهاد در سراسر استان در هفته احسان و نیکوکاری کمک‌های مردم نیکوکار را جمع آوری می‌کنند گفت: مردم نوعدوست استان در سال گذشته بیش از۲۵ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی در هفته احسان و نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز