خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه:

ساعات کاری ناوگاون اتوبوسرانی تبریز و حومه تا ساعت ۲۱ افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۰۶

مسیر تندرو اتوبوسرانی تبریز در قالب پایانه‌های معین تقویت می‌شود.

ایلنا: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: به منظور رفاه حال شهروندان ساعات کاری اتوبوس‌ها تا ساعت ۲۱ افزایش می‌یابد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سیروس تقی‌زاده که در جلسه معاونین این شرکت سخن می‌گفت افزود: با نزدیک شدن سال جدید و افزایش سفر‌های درونشهری و به منظور رفاه حال شهروندان و مسافرین ساعات کاری اتوبوس‌ها در تمامی خطوط شهری افزایش می‌یابد.
وی افزود: از روز سه شنبه، ششم اسفند ماه ساعات کاری و خدمات رسانی تمامی اتوبوس‌های بخش خصوصی تحت نظارت و ملکی در خطوط شهری تا ساعت ۲۱ افزایش می‌یابد.
تقی‌زاده از اجرای طرح نوروزی شرکت واحد اتوبوسرانی به منظور افزایش خدمات خبر داد و افزود: این طرح از دهم اسفند تا آخر سال توسط گشتهای نظارتی و مسئولین حوزه اجرایی این شرکت با افزایش کنترل برعملکرد ناوگان و ارائه خدمات اجرا خواهد شد.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه افزود: در کنار کنترل حوزه اجرایی، مرکز کنترل هوشمند شرکت واحد اتوبوسرانی نیز نظارت بر ایستگاههای پر مسافر بویژه سامانه اتوبوسهای تندرو را به طور مستمر انجام خواهند داد تا نیاز‌های فوری ایستگاه‌ها از طریق مرکز بی‌سیم اعلام و با اعزام اتوبوس مشکلات برطرف شود.
تقی‌زاده از برنامه ریزی انجام یافته برای تقویت مسیر تندرو در قالب پایانه‌های معین خبر داد و افزود: پایانه منطقه ۱ و منطقه ۲ اتوبوسرانی از غرب و شرق مسیر تندرو را در صورت نیاز پوشش خواهند داد و اتوبوسهای امدادی شرکت نیز جهت رفع مشکلات احتمالی اتوبوس‌ها و افزایش ارائه خدمات و کاهش بار ترافیک محدوده مرکزی و شریانهای اصلی در میادین اصلی مستقر خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز