خبرگزاری کار ایران

داوری۶۵۰ آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۸۰

در ارسال آثار رسیده بالغ بر ۲ هزار نفر از دانش آموزان، همکاران فرهنگی و اولیا مشارکت داشته‌اند.

ایلنا: معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی از داوری بیش از ۶۵۰ آثار رسیده به دبیرخانه استانی جشنواره نوجوان سالم خبرداد.
به گزارش ایلنا رسول صادقی گفت: این تعداد از آثار دانش آموزان و فرهنگیان راه یافته به مرحله استانی به دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم در اداره کل آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی معرفی شده است.
وی با بیان اینکه آثار رسیده به جشنواره نوجوان سالم در رشته‌های: مقاله نویسی، عکاسی، فیلم کوتاه، روزنامه دیواری و نقاشی است گفت: موضوعات این جشنواره شامل پیشگیری ازگرایش به دخانیات وسوء مصرف مواد مخدر، پیشگیری از گرایش به خشونت، پیشگیری ازرفتارهای پر خطر و شیوه‌های زندگی سالم ویژه دانش آموزان دوره دوم متوسطه وهنرستان‌ها می‌باشد.
صادقی افزود: بنابر گزارش دبیرخانه جشنواره آثار رسیده از مدارس سطح استان که اکثرا بعد از بررسی در سطح مناطق انتخاب وبه دبیر خانه استانی ارسال شده‌اند ۲۶۰ جلد مقاله دانش آموزی، ۱۰۶جلد مقاله از طرف همکاران فرهنگی، ۳ جلد مقاله از طرف اولیاء، ۹۷ برگ نقاشی، ۱۱۵ قطعه عکس، ۱۱حلقه فیلم کوتاه و ۵۹ برگ روزنامه دیواری است.
وی خاطرنشان کرد: در ارسال آثار رسیده بالغ بر ۲ هزار نفر از دانش آموزان، همکاران فرهنگی و اولیا مشارکت داشته‌اند.
صادقی افزود: بعد از داوری در سطح استانی آثار منتخب جهت شرکت در جشنواره به دبیر خانه کشوری ارسال واز صاحبان آثار برتراواسط اسفند ماه طی مراسمی در سطح استان تقدیر بعمل خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز