خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه عاشورا:

دانشجویان آذربایجان شرقی از ۱۵ اسفند عازم مناطق عملیاتی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۸۸

این اردو‌ها در قالب برنامه‌های تربیتی و به مدت هفت روز برای دانشجویان برگزار می‌شود.

ایلنا: مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه عاشورا از اعزام دانشجویان آذربایجان شرقی در قالب کاروان راهیان نور از ۱۵ اسفند ماه جاری به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبر داد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " عبدالله شادی " در جمع خبرنگاران گفت: این اردو‌ها در قالب برنامه‌های تربیتی و به مدت هفت روز برای دانشجویان برگزار می‌شود
وی با بیان اینکه دانشجویان دختر و پسر به صورت مجزا از ۱۵ تا ۲۸ اسفند به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می‌شوند گفت: در این اردو‌ها دانشجویان از یادمان‌های شرهانی، فکه، فتح المبین، پاسگاه زید، طلاییه، هور، دهلاویه، سوسنگرد، اروند و شلمچه بازدید می‌کنند.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه عاشورا با بیان اینکه در این اردو‌ها با بررسی مسایل فرهنگی و اجتماعی آسیب‌های فراروی آن‌ها نیز شناخته می‌شود، گفت: این اقدامات سال گذشته در پرداخت به مساله حجاب و عفاف بسیج دانشجویی استان موفق و تاثیرگذار بود.
شادی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از مهم‌ترین رویکردهای برگزاری اردوهای راهیان نور خواند و گفت: جوانان ما باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند چرا که با داشتن چنین روحیه‌ای در آنان استکبار کاری از پیش نمی‌برد.
مسوول سازمان بسیج دانشجویی سپاه عاشورا در خاتمه خواستار حمایت بیشتر مسوولان اجرایی استان از برنامه‌های بسیج دانشجویی به ویژه اردوهای راهیان نور شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز