خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

مطالعات پروژه کمربند سوم تبریز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۵۸

با تعیین تکلیف ۱۵ هزار پرونده کمیسیون ماده ۱۰۰ باقی مانده از حدود ۳۰ سال قبل، در روزهای اخیر، به نظر می‌رسد به میزان یکصد میلیارد تومان امکان افزایش بودجه سال آینده شهرداری تبریز فراهم شود. / قطار شهری تبریز تراموای به طول ۲۵ کیلومتر که قرار است ظرف دو سال ساخته شود تحول بزرگی در حمل و نقل درون شهری تبریز ایجاد خواهد کرد.

ایلنا: شهردار تبریز از آغاز مطالعات پروژه کمربند سوم تبریز خبر داد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " صادق نجفی " گفت: در نشست با مسئولان راه و شهرسازی، مطالعات پروژه کمربند سوم تبریز آغاز شده است.
وی با تاکید بر اینکه در بودجه سال آینده شهرداری پروژه‌های نیمه تمام در اولویت خواهند بود، افزود: در بودجه سال آینده شهرداری طرح‌های مهم توسعه میدان ساعت، آزادسازی ضلع شمال غربی میدان محوطه ارک، احیای میدان حسن پادشاه، اجرای طرح کنارگذر دو کمال، زیرگذر و روگذر ورودی شرقی مقابل هتل مرمردیده شده‌اند.
شهردار تبریز گفت: با تعیین تکلیف ۱۵ هزار پرونده کمیسیون ماده ۱۰۰ باقی مانده از حدود ۳۰ سال قبل، در روزهای اخیر، به نظر می‌رسد به میزان یکصد میلیارد تومان امکان افزایش بودجه سال آینده شهرداری تبریز فراهم شود.
دکتر " نجفی " همچنین با بیان اینکه سال ۹۳ سال تحول در حمل و نقل درون شهری تبریز خواهد بود، خاطرنشان کرد: قطار شهری تبریز تراموای به طول ۲۵ کیلومتر که قرار است ظرف دو سال ساخته شود تحول بزرگی در حمل و نقل درون شهری تبریز ایجاد خواهد کرد.
وی تصریح کرد: ایجاد قطار شهری تراموای، نقش کارسازی در کاهش آلودگی هوا و کاهش نیاز به سوخت‌های آلاینده خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز