خبرگزاری کار ایران

با ارسال نامه‌ای صورت گرفت؛

قدردانی کارگران ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز از خبرگزاری ایلنا

کد خبر : ۱۴۹۱۹۵

کارگران کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز با ارسال طوماری با تبریک سالگرد تأسیس خبرگزاری ایلنا از نقش مهم این رسانه در انعکاس مشکلات جامعه کارکری قدردانی کردند.

ایلنا: کارگران کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز با ارسال طوماری با تبریک سالگرد تأسیس خبرگزاری ایلنا از نقش مهم این رسانه در انعکاس مشکلات جامعه کارکری قدردانی کردند.
به گزارش ایلنا در بخشی از این طومار خطاب به مدیریت خبرگزاری ایلنا آمده است: ماه‌ها بود که کارگران کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز از دریافت حقوق محروم مانده و مشکلات این کارخانه هر روز بیشتر و بیشتر می‌شد. پیگیری‌های انجام شده از سوی کارگران برای رفع مشکلات نتیجه‌ای نمی‌داد. در این میان از تمامی رسانه‌های خبری کشور تنها خبرگزاری ایلنا بود که برای نخستین بار بخشی از این مشکلات را انعکاس داد و همین نخستین خبر بود که کمی مسئولان را به تحرک واداشت، اما همچنان گامی اساسی برای رفع معضلات برداشته نمی‌شد تا اینکه کارگران این واحد صنعتی در پی بی‌توجهی مسئولان و عدم تحقق خواسته‌های آنان دست به تجمع آرام در کارخانه و سپس در مقابل استانداری آذربایجان شرقی زدند. تنها کسی که جرات کرد با خبرنگار ایلنا در تبریز به گفتگو بنشید و با طرح خواسته‌های کارگران مسئولان را به حرکت وادارد دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز بود که صادقانه مسایل را منعکس کرد که ما قدردان او هستیم. البته از نقش خبرگزاری ایلنا نیز نباید گذشت، چرا که پیگیری‌های خبرنگار این نهاد رسانه‌ای در تبریز سبب شد تا چندین خبر پی در پی از موضوع منتشر شود و در سایه آن جدیتی اساسی در پیگیری مسایل به وجود آید. هرچند در مقابل چشمان خود دیدیم که خبرنگار ایلنا تهدید شد، اما در ادامه تلاش برای انتشار اخبار تجمعات کارگری در دیگر رسانه‌ها منجر به آن شد تا بالا‌ترین رده‌های مدیریتی استان برای رفع مشکل وارد عمل شوند، هرچند که بسیاری از مسئولان فعلی میراث‌دار اشتباهات گذشته بودند.
اما در سالروز تأسیس خبرگزاری ایلنا بر خود واجب دانستیم به تمامی خبرنگاران، دبیران سرویس به ویژه سرویس‌های کارگری و استان‌ها و مدیران این خبرگزاری خسته نباشیدی گفته و برای آنان در این وظیفه خطیر آرزوی توفیق نماییم.

کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز، کارگران، خبرگزاری کار ایران، ایلنا، سالگرد، تأسیس

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز