خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

شهرداری تبریز با خدمات ویژه نوروزی، به استقبال بهار می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۵۶۱

در این دوره، اهتمام و توجه ویژه‌ای به موزه‌ها، اماکن تاریخی و گردشگری، پارک‌های مسافر و مراکز اطلاع رسانی گردشگری خواهد شد تا میهمانان شهر تبریز خاطره خوشی را از اقامت در شهر تبریز داشته باشند.

ایلنا: شهردار تبریز از خدمات ویژه مدیریت شهری کلان شهر تبریز در آستانه سال نو و در راستای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی گفت: با توجه به ضرورت آماده سازی کلان شهر تبریز برای استقبال شایسته از میهمانان، مسافران و گردشگران ده‌ها طرح ویژه عملیاتی توسط اکیپ‌های سازمان‌های وابسته به شهرداری تبریز و مناطق ۱۰ گانه مدیریت شهری و معاونت فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی شده و در آستانه سال جدید، به مرحله اجرا خواهد رسید.
شهردار تبریز با تاکید بر زیباسازی مبادی ورودی شهر خاطرنشان کرد: مبادی ورودی شهر، معرف شرایط کلی شهر بوده و در ذهنیت مسافران نوروزی نسبت به جایگاه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهر تاثیر گذار خواهد بود.
وی افزود: استقبال نمادین از اولین مسافر نوروزی و مشارکت در معرفی جاذبه‌های تاریخی با ایجاد مرکز موقت اطلاع رسانی گردشگری در مبادی ورودی از دیگر اقدامات شهرداری تبریز در آستانه نوروز ۹۳ خواهد بود.
نجفی خاطرنشان کرد: در این دوره، اهتمام و توجه ویژه‌ای به موزه‌ها، اماکن تاریخی و گردشگری، پارک‌های مسافر و مراکز اطلاع رسانی گردشگری خواهد شد تا میهمانان شهر تبریز خاطره خوشی را از اقامت در شهر تبریز داشته باشند.
شهردار تبریز ادامه داد: پاکسازی، تنظیف، سرکشی مستمر از نحوه ارایه خدمات، شستشو و تمیز نگهداشتن اتوبوس‌ها و تاکسی‌های فعال در حمل و نقل شهری از دیگر اقدامات صورت گرفته در طرح نوروزی شهرداری تبریز است.
وی به اهم برنامه‌ها و دیگر اقدامات این مجموعه برای استقبال از بهار و میهمانان نوروزی در ایام عید امسال پرداخت و افزود: تنظیف و پاکسازی محیط شهری و معابر و خیابان‌های شهر، نصب تابلوهای راهنمای گردشگری در مسیرهای منتهی به تبریز و اماکن تاریخی و رفاهی و تفریحی، استقرار اتوبوس‌های تبریزگردی در میادین اصلی و مرکزی، تداوم اجرای طرح از من بپرس، تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی در بین گردشگران و مسافران، استقرار چادر‌ها و کمپ‌های استقبال از میهمانان در مبادی ورودی به شهر، توزیع گسترده نقشه‌های گردشگری، هماهنگی راهنمایان گردشگری برای هدایت و راهنمایی مسافران و میهمانان، طراحی و اجرای هفت‌سین در میادین و چهارراه‌های منتخب شهر، اجرای طرح‌های فرش گل، کاشت گل و درختچه‌های فصلی در سطح شهر به صورت انبوه، آماده‌سازی و تجهیز پارک‌های مسافر و اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و هنری در برخی مناطق شهری به مناسبت نوروز از جمله مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده مدیریت شهری در نوروز امسال است که با همکاری مناطق ده‌گانه شهرداری، اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل، سازمان فرهنگی هنری، مدیریت گردشگری و سازمان زیباسازی به مرحله اجرا درخواهند آمد.
نجفی با تاکید بر رویکرد جدی در خدمت رسانی به شهروندان گفت: در این راستا شتاب بخشی به روند جمع آوری زباله‌ها با توجه به افزایش چشمگیر تولید زباله در روزهای منتهی به عید ناگزیر خواهد بود.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده، ارایه کلیه خدمات پزشکی درمانگاه امام رضا(ع) برای مسافران نوروزی به صورت رایگان خواهد بود.
وی در عین حال ادامه داد: در روزهای پایانی سال ارائه برخی خدمات توسط شهرداری با تراکم مراجعین مواجه می‌شود که به این منظور افزایش ساعات کاری در برخی مناطق و سازمان‌ها و همچنین واحدهای اخذ عوارض خودرو، جایگاه‌های CNG و مراکز معاینه فنی خودرو کلان شهر تبریز مورد توجه قرار گرفته است تا شهروندان با کمترین مشکل و با رضایتمندی به واحدهای خدمات رسان در سطح شهر مراجعه کنند.
شهردار تبریز در پایان تأکید کرد: با بسیج تمام امکانات و توسعه تعامل با دستگاه‌های اجرایی شهر، سعی داریم مه‌مان نوازی از مسافران نوروزی و خدمات رسانی به شهروندان عزیز را به عنوان دو اصل مهم در طرح ویژه تعطیلات نوروزی، مورد توجه قرار دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز