خبرگزاری کار ایران

مدیر امور اداری، رفاه و پشتیبانی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی:

عدم حضور مهندسین ناظر کشاورزی حائز شرایط، به منزله انصراف ازاستخدام تلقی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۶۲۴

در راستای اجرای قانون اصلاح قانون استخدام مهندسین ناظر بخش کشاورزی و منابع طبیعی موضوع مصوبه مورخ ۱۲ بهمن سال ۹۰ مجلس شورای اسلامی، حائزین شرایط در استان در روز یازدهم اسفندماه جاری سازماندهی و تعیین محل خدمت خواهند شد.

ایلنا: مدیر امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: در راستای اجرای قانون اصلاح قانون استخدام مهندسین ناظر بخش کشاورزی و منابع طبیعی موضوع مصوبه مورخ ۱۲ بهمن سال ۹۰ مجلس شورای اسلامی، حائزین شرایط در استان در روز یازدهم اسفندماه جاری سازماندهی و تعیین محل خدمت خواهند شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا ایرج احدزاده افزود: کلیه حائزین شرایط که نسبت به ارائه گواهی سلامت و عدم سوء پیشینه به این مدیریت اقدامات لازم را انجام داده‌اند، روز یازدهم اسفندماه راس ساعت ۳۰/۸ در محل مجتمع فرهنگی ورفاهی شهید کسایی سازمان واقع در اتوبان شهید کسایی روبروی پایانه مسافربری تبریز باید حضور بهم رسانند.
وی گفت: عدم حضور کار‌شناسان حائز شرایط، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد و زمان تعیین شده با توجه به محدودیت‌های زمانی به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود و هرگونه عواقب ناشی از عدم مراجعه در سر ساعت مقرر به عهده خود ناظرین کشاورزی بوده و این مدیریت هیچگونه مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز