خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی کمیته امداد امام(ره):

بیش از ۳۲۱ هزار دانشجو در کشور تحت پوشش کمیته امداد هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۶۲۶

کمک هزینه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان شرقی واریز شد

ایلنا: معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: بیش از ۳۲۱ هزار دانشجو در کشور تحت پوشش کمیته امداد هستند که از نظر اقتصادی قدرت کمتری دارند اما با این وجود به تحصیلات عالی ادامه می‌دهند.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " اکبر میرشکار " در سومین نشست علمی دانشجویان و طلاب علوم دینی و همایش اتحاد ملی و انسجام اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز، اظهار داشت: دانشجویان باید هدف از تحصیلات خود را پژوهش قرار دهند و به دنبال مدرک گرایی نباشند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از دانشجو‌ها مدرک گرایی می‌کنند این امر نهفته ماندن استعدادهای آن‌ها می‌شود.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور همچنین از واریز کمک هزینه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی خبر دادو گفت: بیش از دو هزار و ۹۰۰ مقاله دانشجویان آذربایجان شرقی برای دبیرخانه این همایش ارسال شده که این اقدامی مناسب برای تلاش دانشجویان در زمینه تحقیق و پژوهش بود.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم از نفرات برگزیده سومین نشست علمی دانشجویان و طلاب علوم دینی و همایش اتحاد ملی و انسجام اسلامی با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز