خبرگزاری کار ایران

دبیر همایش سلامت روانی و تحکیم خانواده:

تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در بنیان خانواده باید عملی شود

کد خبر : ۱۴۹۶۲۷

خانواده نقش برجسته‌ای در تمدن و فرهنگ سازی و مدیریت تحولات فعلی و آینده کشور‌ها در سطح اجتماعی و فرهنگی دارد.

ایلنا: دبیر همایش سلامت روانی و تحکیم خانواده تأکید کرد: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در بنیان خانواده باید عملی شود.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " میرزایی " تعداد مقالات رسیده به دبیرخانه را ۳۰۱مورد عنوان کرد و افزود: از بین این مقالات تعداد ۱۲۰ مقاله با حمایت و مشاوره کمیته داوران دانشگاه و کمیته امداد بصورت فراملی از استانهای مختلف برای چاپ انتخاب و جهت ارائه انتخاب شده است.
وی با تشکر از تلاش کلیه همراهان این همایش که با ‌‌‌نهایت بی‌دریغ کمکهای خود گامی در جهت داشتن خانواده سالم و ایفای نقش آن‌ها در تربیت صحیح فرزندان داشته‌اند، گفت: از بین این مقالات تعداد ۱۴۲ مورد مختص آذربایجان شرقی، ۲۱ مورد آذربایجان غربی و ۱۵ مورد استانهای اصفهان و۱۵ مورد اراک و ۱۴ مورد استان اردبیل، ۱۰ مورد استان بوشهرو تعداد ۹۴ مورد از کمیته امداد و شهرهای مختلف به دست ما رسیده است.
وی با بیان اینکه خانواده نقش برجسته‌ای در تمدن و فرهنگ سازی و مدیریت تحولات فعلی و آینده کشور‌ها در سطح اجتماعی و فرهنگی دارد خاطر نشان کرد: این نهاد می‌تواند منشا اثر در ایجاد جو آرامش یا تنش در خانواده و انتقال این فضا به بیرون از منزل و همه فضاهای اجتماعی باشد.
دبیر همایش سلامت روانی و تحکیم خانواده گفت: عملکردی که این همایش در باب تحکیم نهاد خانواده بوده و به عنوان پل ارتباطی بین دانشگاه پیام نور و خانواده بوجود می‌آورد به هم پیوند داده تا زیربنای محکمی و مبارکی برای آینده جوانان بوجود آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز