خبرگزاری کار ایران

هفتمین بازارچه خیریه «عیدونه» در دانشگاه تبریز گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۰۷۴

بارارچه خیریه «عیدونه» با هدف تشویق دانشجویان و دانشگاهیان برای مشارکت در فعالیت‌های امور خیریه، کمک به قشر نیازمند جامعه، دایر شده است.

ایلنا: هفتمین بارارچه خیریه «عیدونه» با حضور رییس دانشگاه تبریز و جمعی از مدیران و دانشجویان این دانشگاه گشایش یافت.
به گزارش خبرنگار ایلنا رییس دانشگاه تبریز در آیین افتتاح این بازارچه گفت: دست اندرکاران این نمایشگاه انسانهای بزرگی هستند که فرا‌تر از منافع خود فکر می‌کنند.
محمد رضا پورمحمدی، افزود: این کار ارزشمند است و از اینکه شما دانشجویان فرهنگ خیریه و کمک به همنوع را در محیط دانشگاه نشر می‌دهید اجری مضاعف دارید.
این بازارچه در ۱۵ غرفه از آثار هنری و دستی دانشجویان همچون کاریکاتور، عکاسی، دستبند، گل، نقاشی بر روی تخم مرغ و قللک، فرفره، شما، آشپزی، کارت پستال، فال، آینه، قاب برپا شده است که عواید حاصل از فروش برای کمک به کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و به ویژه کودکان مبتلا به سرطان اعطا خواهد شد.
ب ارارچه خیریه «عیدونه» با هدف تشویق دانشجویان و دانشگاهیان برای مشارکت در فعالیت‌های امور خیریه، کمک به قشر نیازمند جامعه، دایر شده است.
همچنین، این کانون نقاشی‌های کودکان مبتلا به سرطان را در نمایشگاهی دیگر به فروش گذاشته و هزینه‌های آن را برای درمان به کودکان مبتلا به سرطان اهدا می‌ کند.
یاد آور می‌شود: این بازارچه ۱۰ لغایت ۱۴ اسفندماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ بعداز ظهر برای بازدید علاقمندان از سوی کانون فرهنگی خیریه آینه دانشگاه تبریز دایر شده است.
کانون آینه دانشگاه تبریز در سال ۸۶ با هدف بررسی و تبیین علمی و جامعه‌شناسی مسئله فقر در سطح دانشگاه و جامعه و ارائه راهکارهای مبارزه با آن و تلاش برای رسیدن به جامعه‌ای با شاخص‌های فرهنگی بالا، آشناسازی قشر دانشجو با مسئله محرومیت‌زدایی، ترویج فرهنگ نوع دوستی در بین دانشجویان و آسیب‌شناسی گروه‌های نیازمند در جامعه فعالیت خود را در این دانشگاه آغاز کرده است.
بر اساس این گزارش، همچنین نمایشگاه خیریه دیگری در همین راستا در دانشکده دامپزشکی این دانشگاه واقع در پردیس خلعت پوشان از ۱۰ لغایت ۱۵ اسفند ماه برپا شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز