خبرگزاری کار ایران

حادثه مرگبار در اتوبان پیامبر اعظم

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۱۱۶

این حادثه در اتوبان پیامبر اعظم در نزدیکی روستای احمد آباد هشترود ۱۳۵ کیلومتری تبریزیک دستگاه سواری ال ۹۰ با تریلی تصادف که در اثر این حادثه سرنشینان سواری کشته و مجروح می‌شوند.

ایلنا: بعد از ظهر دیروز در اثربرخورد یک دستگاه سواری ال ۹۰با تریلی متاسفانه ۴ نفر از سرنشینان ال ۹۰ کشته و زخمی شدند.
به گزارش خبرنگار ایلنا مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: حوالی ساعت ۱۵ و۵۰ دقیقه روز گذشته در اتوبان پیامبر اعظم در نزدیکی روستای احمد آباد هشترود۱۳۵ کیلومتری تبریزیک دستگاه سواری ال ۹۰ با تریلی تصادف که در اثر این حادثه سرنشینان سواری کشته و مجروح می‌شوند.
علی شهودی ادامه داد: نجاتگران پایگاه امدادجاده‌ای شهید ملک‌پور عزیز کندی هشترود بعد از اطلاع از حادثه توسط نیرو‌های اورژانس به محل اعزام و اقدام به رهاسازی مصدومین حادثه نموده و۳نفر از مجروحین حادثه را با کمک نیروهای ۱۱۵ اورژانس به بیمارستان امام حسین هشترود انتقال می‌نمایند.
مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در پایان از هموطنان خواست در آستانه عید نوروز و سال جدید به توصیه‌های پلیس راه توجه نموده و نسبت به رعایت نکات ایمنی وقوانین راهنمایی و رانندگی اقدام، تا سفری امن و عاری از خطردر کنار خانواده داشته باشند.
گفتنی است روز گذشته جمعه نیز حادثه مرگباری در اتوبان پیامبر اعظم محدوده جغر افیایی هشترود به وقوع پیوسته بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز