خبرگزاری کار ایران

فرماندار ورزقان خواستار شد:

نمایندگی بنیاد شهید وامور ایثارگران در ورزقان ایجاد شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۲۲۴

شهدا با تقدیم جان خود به اسلام و کشور به ما عزت بخشیدند و خانواده شهدا و ایثار گران سهم بزرگی در تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی دارند. لذا جهت رسیدگی به مسایل ومشکلات این قشر استقرار نمایندگی بنیاد شهید وامورایثارگران ضروری و از خواسته‌های مردم فهیم شهرستان ورزقان است.

ایلنا: فرماندار ورزقان خواستار استقرار نمایندگی بنیاد شهید وامور ایثارگران در شهرستان شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا علی وفادار که در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران این شهرستان سخن می‌گفت افزود: شهدا با تقدیم جان خود به اسلام و کشور به ما عزت بخشیدند و خانواده شهدا و ایثار گران سهم بزرگی در تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی دارند. لذا جهت رسیدگی به مسایل ومشکلات این قشر استقرار نمایندگی بنیاد شهید وامورایثارگران ضروری و از خواسته‌های مردم فهیم شهرستان ورزقان است.
وی افزود: انسان‌های مخلص و تربیت یافته در دامن خانواده مسلمان از جان خود در راه وطن می‌گذرند و این نشات گرفته از اعتقادات دینی خانواده شهداست.
وفادار همچنین با اشاره به منویات امام راحل که شهدا چشم و چراغ این ملتند، گفت: عزت، افتخار و بالندگی که امروز در دنیا داریم به برکت جان فشانی‌ها و رشادت‌های شهداست، جوانان فهیمی که با بصیرت و آگاهی سر دادند تا سرهای دیگر استوار و پابرجا بمانند.
فرماندار ورزقان حضور در جمع خانواده شهدا را افتخاری بزرگ دانست و رسیدگی به مشکلات آن‌ها را جزو وظایف هر مسئول در جامعه اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز